16. 3. 2018

Prichádza jar s bella rose



Ahoj

Už sa to blíži. Prichádza jar j keď to za oknami sem tam tak nevyzerá. Ja osobne sa snažím nájsť na každom ročnom období pozitívum, no zimy bolo dosť už aj pre mňa. Potrebujem slnko a jeho teplé lúče, ísť si vypiť kávu na balkón alebo sa len tak ísť prejsť po vonku bez množstvo oblečenia. Keď už to začínalo cez víkend vypadať ako tak sľubne tak som sa rozhodla konečne vybrať jarné dekorácie a preto vám aj v dnešnom článku ukážem pár úžasných vecí zo bellarose.sk. Som z nich neskutočne nadšená a dúfam že sa budú páčiť aj vám J




Na stránke majú množstvo krásnych vecí. V prvom rade začnem asi balením. Balíček bol v klasickej škatule ktorá bola obalená v čiernej fólii, prelepená páskou s logom bella rose a na balíčku bola ešte nálepka bella rose balené s láskou. Po otvorení  môžete vidieť že balíček je „vystlaní“ mäkkým kartónom, obsah je prikrytí papierom s logom a na ňom je ešte prilepená kartička podpísaná majiteľkou bella rose. Po pravde takéto detaily a drobnosti priam zbožňujem a už len pre to sa na stránku vrátim.  No a pod týmto všetkým už na mňa čakali moje „poklady“ ktoré boli tiež dôkladne zabalené.







Začnem asi vecami do kuchyne. Keďže zbožňujem víkendové spoločne raňajky s priateľom tak som si vybrala dva stojančeky na vajíčka a to mynte nordic sky čo je krásna nebeská modrá farba a mynte english rose v ružovej pre mňa. Práve takéto doplnky krásne rozžiaria ráno.





Ďalšou vecou do kuchyne je aj keramický kalíšok flora ktorý je vhodný na poobednú kávu. Ja ho mám v šedej variante. Má objem 170ml čiže malá chutná káva ktorá najlepšie chutí pri knihe J




No a posledná vec je magnetka ktorá sa skvelo vyníma na chladničke a je na nej text My mom said follow your dreams. So I went back to bed (moja mama hovorila nasleduj svoje sny, tak som sa vrátila do postele) ktorý by som najradšej využila každú druhú sobotu keď musím ísť do práce :D



Ďalšou kategóriou ktorú vám chcem ukázať sú votívne sviečky village candle. Ja som si vybrala 3, ako prvú tu mám cozy cashmere čo je veľmi príjemná nevtieravá vôňa. Zmes čerstvej vône bielych kvetov, vanilky a vzácnych drevín. Hodí sa na príjemné jarné upršané večeri (áno zadeľujem si sviečky podľa počasia :D ). Takto nejako mi vonia čerstvo oprané návlečky a deky. Druhou je Hydrangea (hortenzia). Zmes hortenzie, hyacintu, ľalii a jemná vôňa jantáru ktorá pripomína prechádzku kvetinovou záhradou J A posledná je cherry blossom. Akože toto, to je úplný luxus. Neskutočná vôňa ktorá dokáže rozvoňať obývačku aj keď je len tak položená a zabalená. Celý čas som chodila okolo a premýšľala čo to tak vonia a to bola táto votívka. Jednoducho dokonalosť.



Do tejto kategórie by som ešte zahrnula francúzske mydlo heart ruža a pivonka, ktoré skončilo v mojej skrini. Pripomína mi to strašne jednu voňavku ale nemôžem si spomenúť aký, no krásne mi po ňom vonia oblečenie J





Keďže sa blíži veľká noc tak som si zobrala jednu veľkonočnúdekoráciu pre mňa no vy to môžete použiť aj ako vrecko pre šibačov. Jedná sa o papierový sáčok s motýlikmi do ktorého môžete zabaliť drobný darček, sladkosti a veľa iného. Je to kreatívne a budete sa líšiť od ostatných. Ja osobne motýle zbožňujem takže by ma takýto darček potešil J



Poslednou objednanou vecou ktorú som si vybrala bolo závesné pierko ktoré pekne oživí interiér ale aj exteriér. Dokážete s ním vykúzliť krásny doplnok ale môžete ho použiť aj ako ozdobu na zabalení darček J



V balíčku bol ešte ako darček pribalené zápalky s logom bella rose a pohladnica hygge J Čo je veľmi milé nakoľko veľa firiem na takéto veci nedbá J



Určite sa ešte do e-shopu vrátim J Učaroval mi svojím výberom, prístupom a aj dodacou dobou J

Dúfam že aj vy sa naň pozriete J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...