3. 5. 2018

Avon balíček :)



Ahoj

Vítam Vás pri dnešnom článku. Tento krát to bude o siedmich produktoch z avonu ktoré som mala možnosť dlhšie testovať. A v balíčku som si našla pár vecí ktoré sú pre mňa top. No ale o všetkom sa dozviete nižšie J


Ako prvú vec tu mám intenzívne vyživujúci sprej na vlasy s luxusnými olejmi. Tento sprej nemám po prvý krát, predtým mal však iný obal. Zloženie s komplexom Nutri 5 je inovatívnou zmesou piatich luxusných olejov, ktoré nezaťažujú vlasy. Pred použitím ho treba pretrepať aby sa obe zložky zmiešali. Môžete ho použiť ako na vlhké tak na suché vlasy. Pred použitím tohto spreju som mala dosť zničené vlasy, polámané končeky a polovicu vlasov suchú so sklonom mastenia sa. Hlavne sa mi to stávalo po lete keď boli vlasy veľmi namáhané. Predsa len slnečné lúče, voda z bazéna, jazera či mora a k tomu ešte od toľkého tepla sa človek skôr spotí (tobôž keď máte husté vlasy tak ako ja) a musí si ísť umyť aj vlasy. Mne osobne tento sprej veľmi pomohol a vrátil mi vlasy do kondície. Vždy po umytí vlasov si ho nastriekam a nechám voľne vysušiť. Vlasy sú po ňom krásne jemné a najlepšie je na ňom to že je na všetky typy vlasov takže vám ho určite odporúčam. Za mňa to je najväčšia láska z avonu J



Ďalšou kategóriou tu mám dve vône. Ako prvý tu mám telový sprej s vôňou hrušky a pivonky. Cez tieto teplé dni a hlavne v lete mám radšej ako voňavky práve telové spreje. Doma ich mám z avonu niekoľko. Pre mňa sú aj lepšie prenášateľné pretože sú ľahšie. Síce ich vôňa vydrží kratšie ako voňavka ale môžem ho opätovne použiť. Nelepí a krásne vonia. Konkrétne v tomto cítim viac pivonku ako hrušku takže by som ho skôr zaradila do kvetinovej kategórie. No a druhou vôňou tu mám scent essence sparkly citrus. Je to jemná kvetinovo citrusová vôňa kde je prevažne cítiť limetku. Keď nepoužívam telové spreje tak práve vtedy siaham práve po citrusových vôňach pretože nie sú pre mňa až také sladké. Jediná nevýhoda na tejto vôni je že namiesto klasického zatvárania má len taký ako keby kolíček ktorý zastrčíte pod tú hlavičku, no v kabelke to je dosť nepraktické.



No a poslednou vecou zo starostlivosti tu mám hydratační olivový olej na tvár. Je určení na večerné použitie.  Nepoužívam ho každý večer ale keď vidím že je moja pleť na tom vážne zle a je suchá, červená a „vyčerpaná“ tak siaham práve po tomto oleji. Má príjemnú vôňu a veľmi rýchlo sa vstrebá. Ja si dávam len pár kvapiek na dlaň, potom ho zahrejem medzi dlaňami a len ho na tvár prikladám. Veľmi to mojej pleti prospieva.



No a mám tu taktiež aj tri veci z dekoratívnej kozmetiky. Ako prvú tu mám špirálu avon luxe volume extravagance mascara. Je to klasická čierna špirála. Spraví pekné mihalnice no mne dlho nevydrží.  Po pár hodinách sa mi začne droliť a opadávať mi. Čiže u mňa to je pri nej tak pól na pól. Mala som už aj lepšie špirály. 




Druhou vecou tu mám z radu mark liquid lip lacquer shine rúž v odtieni it girl. Je to krásna sýta ružovo fialová farba. Samozrejme čím je farba sýtejšia tým väčší pozor si treba na rúž dávať ale stačí ak si dáte len jemní make up a podtrhnete to týmto rúžom. 





A ako poslednú vec tu mám extra lasting dlhotrvácnu farbu pre plné pery v odtieni pink for life. Je to klasický dvoj fázový rúž. Najskôr si na pery nanesiete farbu chvíľu počkáte a nanesiete si lesk. Farba by mala vydržať osem hodín no mne toľko nevydrží. Je to krásna jemná farba ktorá mi vydrží okolo 4 hod po jedle a pitý. Príjemne zo začiatku chladí.






Vždy sa snažím po väčšine si vybrať veci ktoré by sa mi hodili. Tento krát som pre vás vybrala aj voňavku o ktorú si môžete zasúťažiť v prebiehajúcej súťaži J

Užite si krásne slnečné počasie J

Majte sa krásne J


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...