28. 2. 2018

Tvoríme pre radosť: ceske-koralky.cz

Ahoj


Začiatkom februára mi prišiel balíček zo stránky ceske-koralky.cz. Jedná sa o stránku kde nájdete množstvo výrobkov na náramky, náhrdelníky, modelovacie hmoty jednoducho všetko na hand made výrobu. Začalo ma baviť vytvárať si šperky a hlavne náramky podľa seba. Zo stránky som dostala možnosť výberu si tovaru no až na jeden výrobok ktorý uvidíte nižšie som nechala výber na nich. No a práve o tom čo bolo v balíčku sa dozviete nižšie.




Začnem balením. Toto je jedno z najkrajších balení aké som zatiaľ dostala. Je také jednoduché až je krásne J Taktiež aj obsah bol skvelo pobalení, všetko zvlášť a ešte obalené v bublinkovej fólii. Takže sa nemusíte báť že sa vám niečo rozletí alebo čo.



Obsah balíčka bol rôznorodí. Nachádzali sa v ňom tri druhy zapínania na náramky alebo náhrdelníky, gumička na náramky, tri druhy korálok, fimo hmota, lôžka na náušnice, prsteň a sponku, ďalej tam bol ešte delfín a vec ktorú som si vybrala a to jeleň. Kto ma pozná vie že jeleňov milujem takže voľba bola jasná.







Keďže času nemám teraz až tak veľa lebo som ešte pre J dokončovala okrúhli šál tak som si stihla vyrobiť len jeden náramok. Doma som mala zelené korálky, medzi ne som dala malé korálky práve z balíčku a dala som si tam jeleňa. Premýšľala som už ako využijem fimo hmotu keďže je biela, tak som sa rozhodla si ísť kúpiť aj inú farbu (asi fialovú a zelenú) a niečo z toho spravím. Páčia sa mi tie násadky na lyžice.



No a čo sa e-shopu týka je úžasný. Má množstvo vecí na výber. Dodanie je rýchle a bezproblémové. Za seba ho môžem len a len odporučiť. Z komponentov si chcem vyrobiť určite nejakú kľúčenku. Takže ak ste zvedaví tak ma nezabudnite odoberať na instagrame J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...