24. 5. 2018

DM novinky



Krásny štvrtkový večer J

Ako sa máte? Dúfam že fajn. Dnes som si pre vás pripravila recenziu na pár výrobkov z DMky. Budú to také malé typy na jar a leto J Môžeme sa pustiť do toho.







Ako prvý tu mám Balea parfum na vlasy. Voňavé osvieženie kedykoľvek počas dňa. Neutralizuje nepríjemné pachy. Inovatívne zloženie s osviežujúcim efektom.  V lete mám dosť mdlé vlasy. Keďže ich mám dosť husté tak sa snažím vždy hľadať niečo nové pre ne aby boli pekné a voňavé. No a práve pre tú vôňu som si tento sprej zamilovala. Jeho vôňa je skôr sladšia a aspoň na pár hodín ich dokáže krásne prevoňať  a osviežiť.




Ďalšou vecou alebo vecami tu mám balea osviežujúci sprej s kokosovou a melónovou vôňou. Myslím že tento sprej nemusím predstavovať. Na trhu ich je mnoho, no čo sa týka balei tak pomer cena kvalita je super. Zamilovala som si klasický neparfumovaní sprej, minulý rok som dostala od kamarátky sprej s vôňou ruže no tento rok som si do zásoby nakúpila práve kokosový. Ach tá jeho vôňa zbožňujem kokos. Nevravím aj melón pekne vonia no keby mám na výber len jeden tak určite siahnem práve po kokose.




A poslednou vecou s ktorou vás chcem oboznámiť je značka  Stella Jones. Od lesklých pančušiek až po samodržiace s elegantnou čipkou alebo formujúce pančušky či legíny. Na výber máte z rôznych farieb, veľkostí či typov. Takže vám určite odporúčam sa ísť pozrieť do dmky a určite si niečo vyberiete J

Dúfam že sa vám dnešné typy páčili a odporúčam vám si ísť do DMky určite vám tam niečo padne do oka J


Majte sa krásne J



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...