25. 6. 2018

Avon balíček



Ahoj

Po dlhej dobe sa vám opäť hlásim. Teraz som mala toho trošku moc čo sa môjho osobného aj pracovného života týka. Oslávila som 25te narodeniny, zmenila pracovné oddelenie a hlavne pomedzi to som trochu aj cestovala a oddychovala. Teraz nás s J čakajú ešte nejaké oslavy a už len týždeň  a máme dovolenku. Chystáme sa do Čiech a na Beckov tak určite nezabudnite sledovať môj instagram J No ale aby som nezdržiavala tak vám dnes napíšem o ďalšom balíčku ktorý som dostala od avonu J




Ako prvú vec tu mám kozmetickú tašku. Je klasickej bielej farby zo zlatým detailom a zipsom. Nie je látková takže aj keď sa ušpiní tak ju ľahko pretriem navlhčenou handričkou a je opäť čistá.



Druhá nekozmetická vec je náramok na ruku so súhvezdím blížencov. Presne ma moje znamenie vystihuje tak sa ním rada aj chválim. Náramok je jednoduchý a skvele sa ku všetkému nosí J




Tento krát som vybrala aj jednu vec priateľovi a to konkrétne vôňu avon musk storm. Je zaradená do kategórie drevito – aromatické vôní. Hlavnou zložkou sú mäta, kardamón a drevo. Je to príjemná nevtieravá vôňa ktorá dlho vydrží. Dokonca momentálne patrí k najobľúbenejším voňavkám ktoré ma J doma. A vážne ich má veľa keďže ho zásobujem :D



Rúž true color v odtieni floral fantasy bola jednoducho láska na prvý pohľad. Krásna fialovo ružová farba ktorá ma skvelú výdrž a príjemný pocit na perách. Pery vôbec nevysušuje a dokáže krásne doťuknút jemný make up. Ešte má aj obal krásny :)







Kto ma sleduje už dlhšie či tu alebo na instagrame tak zaručene vie že zbožňujem telové spreje takže som určite tento musela mať. Vôňa marakuje a pivonky je krásna jemná zmes ktorá prevonia pokožku. No a v teplé dni keď sa dá na chvíľu do chladničky tak aj super osvieži J





Keďže máme už leto a to je znamenie sandál, žabiek a dokonalej pedikúry tak som siahla aj po kréme na nohy. Konkrétne avon foot Works classic je zmäkčujúci krém na päty a chodidlá. Stačí si naniesť malé množstvo dobre vymasírovať a potom nohy opláchnuť. Je to niečo ako krém a peeling v jednom. Odstráni stvrdnutú pokožku a zároveň hydratuje.




Predposlednou vecou je avon anew čistiaci pleťový balzam. Balzam čistí pleť, odstraňuje make up, zanecháva pleť čistú a hebkú, neupcháva póry. Je vhodný pre všetky typy pleti. Množstvo veľkosti hrášku si nanesieme medzi prsty a rozotrieme kým sa nám s toho nespraví olejová konzistencia, potom ho nanesiete na tvár, krk a dekolt a krúživými pohybmi v masírujte, no a na záver opláchneme navlhčeným uterákom.  Mne sa to najviac osvedčilo keď som uteráčik namočila do teplej nie vriacej vody. Pleť ostala krásne čistá, príjemná na dotyk a hydratovaná.




No a posledná vec je lak na nechty v odtieni paris ktorý sa bude úžasne hodiť na jeseň.


Ako som písala na úvod tak už len týždeň a mám dovolenku. Určite chcem veľa fotiť, skúšať nové veci a cestovať. No a samozrejme dopísať aj neresti na blogu tak sa máte na čo tešiť J
Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...