29. 6. 2018

DM novinky



Ahoj

Krásny piatok vám želám. Dnes je ten deň na ktorý mnohý z vás čakali. Áno je vysvedčenie. Pamätám si ako som ja čakala na koniec roka a bola som šťastná že si aspoň na dva mesiace „oddýchnem“ :D Bohužial vtedy som ešte nevedela aké náročné to je v práci. No ale dnes mám aj ja posledný deň v práci a od zajtra mám dovolenku. Chystáme sa s J do ČR. Ak budem mať dosť fotiek možno spravím článok ale určite nejaké fotky pridám na instagram, tak ma nezabudnite sledovať. No ale naspäť k dnešnému článku. Opäť tu mám pár noviniek z DM. Rozhodla som sa že vždy nazbieram aspoň pár produktov ktoré dám do jedného článku. No a dnes tu mám 3 produkty. 


Ako prvý produkt tu mám Balea krém na ruky Perfect Pink. Jemná starostlivosť pre suché ruky. Balea krém na ruky so sviežou vôňou exotického ružového pomela. Ochladzuje počas letných teplých dní. Extrakt z ružového pomela z Korziky dodá vašej pokožke vláčnosť 24 hodín denne. Vôňa príjemná a dlhotrvajúca, krém má aj chladivý účinok no na moje suché ruky určite nie je vhodný. Musím si dať väčšie množstvo krému aby som mala pokožku rúk aspoň trochu hydratovanú. Tým pádom sa mi krém aj dlhšie vstrebáva a aj to vo finále mám ruky a chvíľu suché. Možno pre niekoho kto má klasickú pokožku rúk by vyhovoval no za mňa určite nie.


Druhou vecou je Trend It Up Holo face base. Je to podkladová báza ktorá má holografický efekt. Mne stačí dať jemnú vrstvu tejto báze, trochu make upu alebo bb krému a všetko zapudrovať.  Nepotrebujem potom ani rozjasnovač lebo báza má krásny efekt. Dlho vydrží, nedrolí sa plus má príjemnú vôňu.




No a poslednou vecou tu mám Alverde Q10 olej na tvár karotten. Alverde karoténový olej na tvár Q10 predstavuje dokonalú intenzívnu starostlivosť o vašu pleť. Pleťový olej ošetruje suchú pokožku, náchylnú k tvorbe vrások. Prírodné zloženie s BIO extraktmi, Q10 a vitamín E zjemňuje vrásky a dodáva pleťi zamatovo jemný vzhľad. Vďaka výťažku z karoténu bude vaša pleť viditeľná svieža a zdravšia. Olej používam dvojako. Buď si pár kvapiek nahreje v rukách a potom následne poprikladám na tvár alebo si pár kvapiek pridám do denného krému. Pleť to krásne hydratuje a rozjasní. Olej krásne vonia, nezanecháva mastný filter a rýchlo sa vstrebáva. Teraz v lete sa skvelo hodí pretože neupcháva póry a pleť aj v horúčavách hydratuje.



Dúfam že sa vám moja krátka recenzia na tieto 3 produkty páčila. Určite sa môžete tešiť na ďalší článok už čoskoro, no tento krát to nebude žiadna recenzia ale trošku iný formát článku. Užite si krásny piatok.


Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...