5. 8. 2018

Je to ten pravý?



Ahoj

Dnešní článok bude na mojom blogu trošku iný. Zhruba pred mesiacom som dostala zo stránky letnyhit.sk batoh. Asi po týždni sme išli na výlet do Čiech kde som ho aspoň mohla vyskúšať a otestovať. A aký mám na neho názor si môžete prečítať nižšie J




Môžete si o ňom prečítať: materiál zmes bavlny a polyesteru, veľkosť výška 47cm, šírka 32cm, do ruksaku sa zmestia aj knihy formátu A4


Cena:  26,99€


V prvom rade jeho veľkosť je aspoň pre mňa ideálna. Je veľký a tým pádom sa mi do neho zmestia moje aj J veci. Je ideálny hlavne keď ideme na dlhšie preč. Má veľké vrecko v ktorom je ešte priehradka na notebook ktorá má zapínanie na suchý zips.


Po bokoch má vrecká na zips do ktorých sa zmestia drobnosti, no a v predu je ešte jedna stredná kapsa vhodná na peňaženku a doklady.



Batoh je určený do školy a super je že má výstuhu na chrbte, takže aj keď je plný nie je to záťaž na chrbát. Taktiež aj popruhy sú vystužené. Zatváranie má šnurovanie plus ešte vrchné zatváranie na magnetické kovové gombíky. Farbu som si vybrala neutrálnu čiernu aby ho mohol nosiť aj J keď mi bude ťažký :D No na výber je z viacerých farieb. Pri tejto veľkosti by som sa do neho zbalila kľudne na týždeň a ešte by som tam mala aj voľné miesto :D Veď to ešte otestujem hádam vo februári. Budeme s J spolu 5 rokov tak chceme niekam na pár dní ísť a oddýchnuť si J Pomer cena a kvalita batohu je za mňa super a môžem ho len odporučiť J

Dúfam že vy si prázdniny a dovolenky užívate naplno. Pre mňa moc tieto horká nie sú tak sa už teším keď sa ochladí.

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...