3. 9. 2018

Čaj vytvorení s láskou - sonnentor.cz



Ahoj

V dnešnom článku budem písať o sonnentor.cz Minulý rok som písala o ich adventnej sade. Tento rok im však vyšla nová adventná sada, no a o nej a celom balíčku sa dnes dočítate :)





Asi začnem dodaním. V jeden deň sme sa dohodli na spolupráci a o dva dni som už mala balíček doma :) Balenie je krásne a prepracované. V balíčku okrem čajov sa nachádzal aj letáčik v ktorom sú rozpísanie akcie v sonnentore a ich časopis Radosť v ktorom je veľa zaujímavostí a na posedenie som ho prečítala :)





No a teraz prejdeme na čaje :) Ako prvý tu mám Štestí je být ženou. Obal je veľmi pekný, taký jednoduchý no výstižný. Na bočnej strane je už rozpísané všetko potrebné. Ako prvý ma oslovil citát ktorý je „Štestí je… nečekať až vyjde slunce, tanči třeba v dešti! Buď tvurkyní svého života!“ Čo je veľmi milý a povzbudivý citát. Ďalšou vecou je zloženie: alchemilka, rozmarín, medovka, brusnice, palina obyčajná, rumanček, ľubovník a nechtík ktoré sú všetky bio. Pod tým sa nachádza návod k príprave. Informácie o skladovaný a výrobcovi. Najviac sa mi páči na kraji ilustrácia malej šálky kde je popis chute bylinná, nasládla, ovocná. Ja osobne si nechávam čaj luhovať čo najdlhšie aby mal čo najviac výraznú chuť. V tomto čaji cítim asi najviac medovku a rozmarín. Čaj ma krásnu vôňu a prenikavejšiu chuť. Príjemne zohreje ako zvnútra tak aj zvonku. Za mňa to je veľmi veľká lahôdka.








Druhou vecou v balíčku bola práve ich „novinka“ adventná sada. Každé 2 roky sa táto sada mení. Ilustrácia krabičky je veľmi krásna. Minulý rok bol na krabičke dom s rodinou a tento rok pre zmenu je les. Pre porovnanie som vám odfotila obe krabičky (áno tú z minulého roka mám odloženú lebo sa mi strašne páčila :)) Po bokoch je rozpis čajov na každý deň + s čoho je ten čaj zložení. Myslím že som tam našla len asi 5 rovnakých čajov. Pri otvorení krabičky je nápis „Každý deň ať je pro Tebe veľkým svátkem, kdy nájdeš inšpiraci ve svém šálku čaje a užiješ si kouzlo Vánoc.“ Pre predstavu som vytiahla prvý čaj na ktorom je číslo, ilustrácia a pri každom je aj text. Tento rok budem dávať od prvého decembra opäť fotku čaju zo zložením. 









Čo sa týka sonnentoru ak chcete od nich niečo vyskúšať tak môžete objednávať ako na slovenskej sonnentor stránke tak aj na českej sonnentor stránke alebo sa môžete popozerať aj v obchodoch zo zdravou výživou. Našla som aj u nás v meste ako čaje tak aj korenie. No asi si pred Vianocami spravím radosť a objednám si zo stránky hrnček <3 Viete ako hrnčeky milujem :) Adventnú sadu mám už vyloženú v kuchyni na linke a už len čakám na to krásne obdobie :)

Majte sa krásne :) Pá


1 komentár:

  1. Dobrý den, narazila jsem na Váš příspěvek náhodou při hledání starších čísel časopisu Radost od Sonnentoru a zrovna na foto máte číslo, které doma jediné postrádám. Bylo by možné od Vás koupit, pokud ho ještě máte? Pokud již ne nebo neprodáte, tak se nezlobte a mějte se krásně. Daisy :-)

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...