5. 10. 2018

DM novinky


Ahoj

Opäť vás vítam pri novom článku. Teraz som mala trošku hektickejšie obdobie, tak som ani nič nepísala. Nemala som moc chuť a ani nápady. No dúfam že už bude všetko len lepšie. Konečne tu máme jeseň. V mojom prípade to je aj zmena vône a extra starostlivosť o pokožku. Predsa len neustále z tepla do zimy nie je nič dobré. Preto mi prišli aj vhod tieto „novinky“ z DM-ky. Okrem starostlivosti o pokožku vám dnes ukážem aj môj mini nákup dekoratívky Trend It Up.



Ako prvú tu mám Balea sadu Pure&Soft ktorá obsahuje telové mlieko, sprchový krém a peeling na telo. Práve tento peeling som si zamilovala. Je jeden z tých hrubších, takže pekne vyčistí pokožku od všetkých nečistôt. Krásne ju zjemní a prevoňia. Taktiež telové mlieko sa rýchlo vstrebe. Vôňa celej sady je veľmi príjemná a ak použijete všetky 3 výrobky naraz tak aj dlho vydrží. Balenie je tiež pekné a vhodné ako darček. 



 
Druhou vecou je Alverde kokosový sprcháč. Na svete existujú len dva typy ľudí. Tí čo kokos milujú a tí čo ho nenávidia. Ja som práveže milovník kokosu a kokosovej vône. Preto ma tento sprcháč veľmi potešil :) Pokožka je po ňom krásne voňavá a jemná. Toto bolo hneď od začiatku veľká láska.
 



Vec ktorú som si tiež obľúbila bol Balea deodorant Caribbean love. Toto bola taká núdzovka keď som potrebovala do práce deodorant. Pomer ceny, výdrže a vôňe je super. Dlho vydrží a vôňa je príjemná letná zmes kokosu, melónu a exotického ovocia.






No a ešte vám ukážem veci ktoré som si kúpila pri rýchlom „nálete“ do DM. Značka Trend It Up mala teraz veľké výpredaje tak som si vzala paletku očných tieňov the nude selection v odtieni 030 v ktorej sú krásne tiene, zlatý mono tieň v odtieni 064, rúž na pery ultra matte lipstick v odtieni 479, lak na nechty v odtieni 130 a ešte som si tam prihodila aj kokosové vankúšiky do aromalampy. 






No a to je z noviniek všetko :) Dúfam že sa vám môj výber páčil :)

Majte sa krásne :) Pá






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...