29. 8. 2018

Avon novinky


Ahoj

Opäť po čase vám prinášam článok o avon produktoch ktoré som mala možnosť testovať. Zase som si vybrala taký mix vecí aby bol článok rozsiahlejší. 


Prvé dve veci ktoré vám predstavím sú toto leto veľmi dôležité. Predsa len vonku je neskutočné teplo, slnko páli a človek sa ani nenazdá a hneď sa spáli. Keďže som sa pár krát spálila tak som si vybrala avon care sun+  vodeodolné hydratačné mlieko na opaľovanie ktoré má OF 50. Hodí sa mi hlavne keď ideme niekam na festival alebo na túru a som na priamom slnku. Rýchlo sa vstrebe a krásne vonia :) 



Druhou vecou je avon care sun+ chladivé mlieko po opaľovaní v spreji ktoré som hneď aj skúšala na J keď sa trošku viac spálil po výlete. Niekam som ho položila a absolútne neviem kam, preto sem prikladám aspoň ilustračné foto :D Super na ňom je aplikácia keďže má rozprašovač. Vstrebe sa veľmi rýchlo a príjemne chladí. Vôňa je opäť neutrálna.




Teraz prejdeme k dekoratívnej kozmetike kde som si vybrala avon true flawless púder v guľôčkach v odtieni light. Či je zima alebo leto tak som po väčšine bleduľa. Neopaľujem sa ale možno ma slnko trošku opáli počas toho čo som vonku. Aspoň nemusím meniť odtieň púdrov a make upov :D Pôvodne som sa tohto púdru trošku obávala už len z toho dôvodu že sú to guličky, nechcela som byť fľakatá. Ale je super. Pekne zafixuje, nedrolí a nezachádza do vrások. 






Ďalšou vecou je avon true ceruzka na oči v odtieni sugar plum. Ak ma sledujete už dlhšie tak určite viete že milujem avon-ácke ceruzky. Sú super pigmentované a mne sa s nimi skvelo pracuje. Táto ceruzka má dokonca krásnu fialovo červenú farbu a v sebe drobné trblietky. Bude sa mi skvelo hodiť na jeseň.







Ďalej tu mám avon mark ceruzku na tvarovanie obočia v odtieni deep brown. Ceruzka má taký skosený tvar, dobre sa s ňou pracuje a je fajn pigmentovaná akurát že sa s ňou musím naučiť pracovať :D 







Čo sa týka pier tak skôr nosím rúž keď niekam ideme no lesk na pery avon true v odtieni precious pink ma zaujal svojou farbou. Je to príjemná farba ktorá má nádych do červena. Nelepý na perách, samozrejme výdrž je neviem extra aká dlhá. No je to také jemné dotiahnutie make upu.




Z dekoratívnej kozmetiky to je všetko a teraz sa presunieme na počujúcu kozmetiku. Ako prvú tu mám bahennú pleťovú masku s minerálmi z mŕtveho mora z radu avon planet spa. V prvom rade má tá maska úžasnú vôňu. Maska je určená na absorpciu povrchovej mastnoty a minimalizáciu výskytu pórov a presne to aj plný. Pleť mám po nej úžasnú. Je krásne vyčistená, jemná a má taký ten „oddýchnutý“ efekt.






Vecou bez ktorej si neviem leto predstaviť je avon naturals hydratačný sprej na tvár s aloe vera a hodvábom. Zvykla som si ho dávať na pár minút do chladničky aby trošku chladil a mám už ale 5te balenie.


Mám tu posledné 3 veci a to avon senses sprchovací krém La vita ktorý má 500 ml. Vôňou mi pripomína horúce letné večery na nejakej dobrej párty so skvelou hudbou a človeka nabije energiou.





Z kozmetickej časti tu máme ešte avon foot works sérum na nechty a nechtovú kožtičku s výťažkom z čajovníka. Keďže sa mi stále tvoria zádery okolo nechtov tak toto je pre mňa záchrana. Pekne to okolie hydratuje a zvláčni.







No a posledná vec je nekozmetická a to je kľúčenka zo znamením blížencov. Z jednej strany je znak zverokruhu a z druhej je súhvezdie. Ja som si ju dala na peňaženku aby som ju mala stále pri sebe :)








Dúfam že sa vám článok páčil a aj môj výber. Určite sa môžete tešiť aj na nový formát článkov :)
Užite si deň :)

Majte sa krásne :) Pá









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...