11. 10. 2018

Avon balíček :)

Ahoj
Vítam Vás pri dnešnom článku. Opäť tu mám balíček z avonu ktorý vám ukážem :) Tak sa môžeme pustiť do toho :)








Začnem vecami do sprchy a vane :) Mám tu dva sprchové gély a to Avon senses l‘amour ktorý je z parfumovej edícii. Pokožka po ňom krásne vonia ako po jemnom ženskom parfume. Druhý je Avon senses Carribean Colada kokos a papaya. Je to taký ten ideálny sprcháč na horúce letné dni ktorý vás núti pri jeho vôni sa preniesť niekam na pláž :) Tretou vecou je pena do kúpeľa Romantic rose je to krásna sladká vôňa akurát tu nastáva problém že my máme doma sprchový kút :D



Ďalšie dve veci sú pre môjho drahého J. Predsa len mám kozmetiky veľa tak som pre neho vybrala sadu V For Victory. Skladá sa z voňavky a sprchového gélu. Je to veľmi príjemná vôňa skladajúca sa z mandarínky, cédrového ihličia a pačuli. Je to taký ten zlatý stred. Nie je ani moc ťažká ale zase ani nie moc svieža. Dlho vydrží a ešte aj večer ju s J cítim.





Keď som už pri tých vôňach tak tu mám aj dve pre seba :D prvá je vôňa  Wish of love ktorá sa skladá z brusníc, čerešňových kvetov, hortenzie, ruže a pižma. Príde mi vhodná na jar a leto kde skôr využívam kvetinové vône. No výdrž nie je bohvie aká. Za mňa rozhodne už nie túto voňavku. Druhou vôňou je telový sprej Avon naturals cocktail collestion. Je to geniálna vôňa ktorú milujem, zmes malín a čiernych ríbezlí je úžasná. Dlho vydrží a krásne vonia. Celkovo milujem telové spreje od avonu.




No a teraz prechádzame k pleťovej časti. Ako prvú vec tu mám Avon care tonizujúcu čistiacu ružovú pleťovú vodu. Vôňa je strašne jemná až mizivá. Pleť pekne vyčistí, no ak máte nedokonalosti tak určite nečakajte nejaké extra zázraky. Je to taký priemer. Druhou vecou je Avon true – color ceruzka na oči v odtieni khaki. Viete aký som milovník týchto ceruziek a teraz sa mi táto farba náramne hodí :) Od avon care tu mám ešte zjemnňujúci balzám na pery s jazmínom a vitamínom E. Má úžasnú sladkú vôňu a je príjemný na perách. Hydratuje tak stredne no je to super záchrana v SOS chvíľach. Predposlednou vecou sú matujúce obrúsky od Avon True ktoré hľavne používam keď sa moc lesknem v okolí nosu a na brade. Poslednou vecou je hubka na make – up. Páči sa mi na nej jej skosený tvar takže sa mi s ňou lepšie pracuje a dostane sa skvele pod oči a aj pri nos. Ja si už ani neviem predstaviť inak nanášať make – up a hlavne púder :)







Dúfam že sa Vám môj výber páčil a určite si prelistujte nový katalóg. Ja osobne sa začínam tešiť na vianočné katalógy :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...