3. 11. 2018

Avon balíček



Ahoj

Vítam Vás pri ďalšom článku o avon balíčku :) Opäť tu mám rôzny výber vecí z avonu ktoré vám chcem ukázať. Dúfam že sa vám bude páčiť :)









Tentokrát začnem vlasovou starostlivosťou. Vybrala som si 3 produkty. Ako prvú vec tu mám advance techniques vyživujúce sérum na vlasy s argánovým olejom. Ja ho hlavne používam na končeky. Veľa krát mi už zachránil vlasy keď som si už nevedeľa čo s nimi. Krásne mi ich vyživý, hydratuje a prevoňia. Má úžasnú vôňu. 




Taktiež tu mám z tejto rady aj kondicionér. Skúšam ho prvý krát, zatiaľ má celkom fajn výsledky, uvidíme však po čase, lebo sa mi viac krát stalo že som určitý produkt používala dlhšie, zo začiatku bol super no po čase mi už vlasy z neho ostávali hnusné.



 Na vyskúšanie tu mám ešte jeden kondicionér a to revitalizační s keratínovým komplexom. Pop pravde som ho ešte neskúšala, keď ho otestujem dám vám zhrnutie na instagram :)



Od vlasových prípravkov prejdeme k dvom pánskym veciam. Ako prvý tu mám balzam po holení z výťažkom zo zázvoru. J ho používa len sem tam keď sa normálne oholí a nie len keď si skráti bradu. Hydratácia je priemerná a vôňa je celkom fajn.



 Druhou vecou je voňavka Quantium for him ktorá je drevitá a orientálna, ambra, céder a limetka. Vôňa je príjemná a nevtieravá. Výdrž má celkom slušnú na to že patrí k tým lacnejším.





Od pánskych voňaviek prejdeme na dámske. Mám tu novinku Luminata ktorá sa skladá z bielej pivónie, hrušky a vanilky. Vonia úžasné. Je to taký stred keď neviete po akej vôni siahnuť. K parfumu ste si ešte mohli dokúpiť za cent náramok, ktorý je veľmi decentní a jemný. 






 Druhou vôňou je avon naturals sladká figa. Toto je úžasná sladká vôňa teším sa na vianočné obdobie keď budem telový sprej používať. Výdrž super, cena ešte lepšia. 



Poslednou vecou je kabuki štetec ktorý je úžasný. Má skvelú veľkosť, a chlp ešte lepší :D Je veľmi príjemní a už ho mám hodení aj v kozmetickej taške :)



Dúfam že sa vám výber páčil a aspoň trochu sa inšpirujete :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...