23. 2. 2019

DM novinky :)



Vítam Vás pri dnešnom článku ktorý bude o dvoch produktoch z Dmky :) Sú to produkty ktoré ma milo prekvapili a veľmi sa mi hodili na toto obdobie :) Môžeme sa teda pustiť do toho :)



Celú zimu moja pleť strašne trpela. Zo zmiešanej sa pomaly stávala suchá a pokiaľ som nepoužila veľmi mastný krém tak bolo vidieť že mám na tvári veľa suchých miest. Preto som sa rozhodla viac svoju pleť hýčkať a rozmaznávať. Siahla som po pár overených produktoch a maskách, no svoju starostlivosť som rozšírila aj o produkt МОЙ by Stefanie Giesinger a to konkrétne pleťový koncentrát v ampulkách beauty. Jedná sa o balenie 7 ampuliek ktoré majú dodať vlhkosť, rozjasniť pleť a osviežiť ju s koncentrátom z papaye. Použiť sa majú na vyčistenú pleť, pomôcku na otvorenie nasadíte na hrdlo ampulky, puknete ju, tekutinu si vylejete do rúk a rovnomerne nanesiete na pleť. Možno sa zdá že je toho málo ale vystačí to až až. V ampulkách sa nachádzajú drbné zlaté čiastočky ktoré pleti dodajú žiarivý vzhľad. Vôňa je príjemná, nie je vôbec nejaká vtieravá. Ja som používala ampulky týždeň, po väčšine vždy na večer, predsa len v noci si moja pleť lepšie oddýchne. No a za seba musím povedať že mi pomohli, pleť mi vrátili do rovnováhy a dokonca je krajšia ako predtým :)







Druhou vecou je bylinno – ovocný čaj s mangánom coco shape. Toto je tak skvelý čaj, cítiť v ňom kokos ktorý mu dodáva lahodnú chuť a osvieženie. Dá sa piť aj za studena a mangán prispieva k normálnej tvorbe spojivového tkaniva. Odporúča sa piť max 2 krát denne. Balenie obsahuje 25ks a cena je len 1,29€. Na výber máte myslím z 3 druhov ale nie som si istá. Čo sa týka čajov tak ich pijem pomaly denne, predsalen to že vykukne slnko ešte neznamená že je vonku hneď teplo. A hlavne teraz keď je vo vzduchu veľa bacilov. Treba sa šetriť a dopĺňať vitamíny :)




Dúfam že si tieto pekné dni užívate a tešíte sa na jar tak ako ja :)

Majte sa krásne :) Pá

2 komentáre:

  1. Docela mě zaujal ten čaj, i když takové příchutě nevyhledávám, nalákala jsi mě na ten kokos. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...