16. 2. 2019

Outfit článok - bonprix II. časť



Vítam Vás pri druhej časti outfitového článku s bonprixom :)

Určite aj vás teší že je krajšie počasie :) Všetko sa začína prebúdzať a my zhadzujeme vrstvy oblečenia zo seba. Dnes som si preto nechala 3 kúsky ktoré sú tenšie a hodia sa viac na takéto počasie :)



Ako prvý tu mám zavinovací pulóver v krásnej pastelovej farbe. Keďže som sa na začiatku roka rozhodla pozmeniť svoj šatník tak som práve siahla po takejto výraznej farbe. Doteraz v ňom práve prevládala tmavšia farba a len sem tam nejaká výraznejšia. Tento pulóver je super práve tou farbou, dole má gumičku takže sa pekne prispôsobí, keďže má väčší výstrih do V tak sa pod neho hodí tielko a tam sa nemusíte taktiež obmedzovať vo farbách. Ja som si zobrala biele aby to pekne vyniklo. Veľkosť mám 40/42, materiál je fajn a príjemný na pokožku. Za mňa veľká spokojnosť.



Druhou vecou tu mám tričko s polovičným rukávom. Zaujal ma hlavne strih kde je predĺžené a hlavne voľné. Ďalšou skvelou vecou je práve polovičný rukáv, pretože keď som v práci tak si rada vyhŕňam rukávy a toto je ideálna dĺžka. Farbu mám tmavomodrú a veľkosť 44/46. Na leto ho plánujem nosiť aj v kombinácii s rifľovou vestičkou a zatiaľ si asi cez neho prehodím kardigán :) Predsa len nie je ešte až také teplo. Materiál je 95% viskóza a 5% elastan, majú ho v 10 farbách. 




No a posledným kúskom je bavlnené tričko s dlhým rukávom. Mám ho vo veľkosti 44/46 a vo farbe ultra fialová. Čo sa týka farby je jednou y mojich top. Milujem všetky odtiene fialovej a zelenej. Toto tričko ma zaujalo okrem farby aj dolným stiahnutím na šnúrku takže si ho môžete upraviť podľa seba. 




Dúfam že sa vám môj výber páčil a že si užívate tieto krásne dni :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...