24. 5. 2019

Hand Made tvorcovia – lolasoap byme

Už dlhšiu dobu premýšľam nad týmto formátom článkov. Mám pár výrobkov ktoré sú buď vytvorené na mieru alebo ich vytvoril slovenský handmade tvorca. Veľmi rada podporujem slovenskú tvorbu a preto Vám prinášam prvý článok :)





Ako prvú Vám predstavím moju obľúbenú lolasoap byme. Jedná sa o prírodnú domácu kozmetiku.  Za celou značkou stojí Daška ktorá pochádza z Topoľčian odkiaľ som. Ja som sa k nej dostala cez instagram vďaka jednej známej. Dlho som obdivovala jéj výrobky na fotkách, lebo okrem mydiel vyrába aj peeling, telové maslá, krémy, balzamy na pery, mužskú kozmetiku, šumivé bomby do kúpeľa a mnoho iného. Teraz v máji oslavovala značka rok a okrem krásnych a voňavých kúskov sa mi páči aj celý princíp značky. Keďže sa poznáme osobne tak som sa samozrejme aj zaujímala čo ju priviedlo k tvoreniu a aký je napríklad jej obľúbený kúsok. Odpoveď som dostala okamžite a to hlavne že sa nejedná o komerčnú značku ale skôr o pomoc ľuďom z prírody keďže mnohí z nás nevedia čo na čo slúži. Taktiež sa snaží aspoň malou trochou uchrániť svet od plastov takže svoje výrobky po väčšine dáva do sklenených nádobok ktoré keď miniete a vrátite jej ich tak ich sama očistí, vydezinfikuje a nanovo naplní no a vy máte zľavu na ďalší výrobok. Za svoj najobľúbenejší výrobok považuje klasické mydlo prírodné z rastlinných tukov.

Úplne presne si pamätám naše prvé stretnutie :) Bola strašná zima a ja som si išla aj s J po moje prvé výrobky od nej. Jednalo sa o krém do kabelky s levanduľovou vôňou, taktiež balzám na pery s levanduľovou vôňou a ako darček som dostala šumivú bombu. Okamžite ako som prišla domov som krémik skúšala keďže som mala strašne červené líca a poviem vám tá úľava bola neskutočná. Krém sa hneď vstrebal do pokožky a keďže bol taký hutnejší tak nechal na pokožke taký príjemní pocit a nevysúšal ju. Balzám je taktiež super a mám ho ešte dosť lebo ho stačí málinko a snažím sa ho používať skôr keď nie je také teplo lebo na mňa je tá vôňa troška prisilná a v lete nemám rada prenikavé vône ako to o mne už dávno viete. No a keďže nemáme vaňu tak bombu mám zatiaľ odloženú keď pôjdeme niekam na na wellnes konečne alebo ju podarujem niekomu a ja si zaobstarám potom novú.






Moju druhú objednávku tvoril peeling na telo s ovocnou vôňou. Ako toto je pre mňa hotoví zázrak a láska v jednom, keďže je taký mastnejší tak po vylezení zo sprchy nemusím použiť už krém, krásne vonia a hlavne tá vôňa vydrží strašne dlho. No a samozrejme že som si kúpila aj mydlo, nevravím že nemám doma aj tekuté mydlo, lebo keď aj J niečo opravuje a podobne je to pre neho jednoduchšie no čo sa týka tekutého tak máme jedno balenie aj na 4 mesiace. Snažíme sa skôr si zaobstarávať tuhé mydlá a hlavne doma vyrobené. Do teraz sme si ich hlavne kupovali na beckovských slávnostiach no po tomto mydle budem kupovať už len u lolasoap byme. Ja som nám zobrala konkrétne lemongrass essential oil. Tá vôňa je krásna a čistá, nič umelé a podobne. Okrem toho ak sa pozriete na jej instagram alebo facebook tak tie mydlá vypadajú ako koláčiky. 





Zatiaľ mám len tieto dve objednávky no keďže sa blížia moje narodeniny a meniny tak si samozrejme chcem spraviť radosť. No musím počkať do septembra kým sa Dáška vráti a už u nej mám odloženú kokosovú sviečku pre ktorú mám už vymyslené miesto, ďalej premýšľam aj nad tuhým šampónom na vlasy a možno ešte spolu niečo vymyslíme.



Určite sa pozrite na jej facebook a instagram. Vrelo vám ju môžem odporučiť :)

Majte sa krásne :) D.

2 komentáre:

  1. To mýdlo vypadá nádherně. I ten peeling a vlastně všechno, co jsi nám tu ukázala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) určite ešte na blogu ukážem novú kozmetiku od lola :)

      Odstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...