26. 2. 2022

NUXE Crème Prodigieuse Boost Multi-Correction Gel Crea (recenzia - elnino)

 Ahoj

V dnešnom článku Vám prinášam recenziu na NUXE Crème Prodigieuse Boost Multi-Correction Gel Crea, ktorý som dostala na otestovanie zo stránky elnino. Skúšala som ho asi mesiac a dole si môžete prečítať moje dojmy z tohoto krému.  


 

Ako som písala na začiatku roka tak sa chcem viac starať aj o svoju pleť. Samozrejme že základom krásnej zdravej a pružnej pleti je dostatok vody, no ako z vnútra tak aj zvonku ju treba chrániť. Zvolila som si veľmi ľahkú a rýchlu rannú rutinu. Predsa len pri malom sa veľa krát ráno nedá absolvovať nejaká zdĺhavá rutina ale aj tento čas pre seba si chcem spríjemniť. 


 

Ako som písala vyššie testovala som a stále testujem krém od značky NUXE. Kto by túto značku nepoznal však? Ale tak opakovanie je matka múdrosti. Jedná sa o kozmetickú značku ktorá bola založená v 50. rokoch vo Francúzsku. Prelomový bol pre ňu rok 1989 kedy ju prevzala Aliza Jabés, podnikateľka s nadšením pre rastliny a prírodu. Kozmetika Nuxe vyberá pre svoje produkty iba prírodné zložky. Nepoužíva prísady ako sú parabény, minerálne oleje ani suroviny živočíšneho pôvodu okrem včelích produktov. Multikorekčný gélový krém obsahuje výťažky z jazmínu a nechtíka, kyselinu hyalurónovú a ribózu. Jeho vlastnosti sú starostlivosť o pleť, hydratácia, chráni pleť pred vonkajším nepriaznivým vplyvom, jeho ľahká textúra neupcháva póry a má sviežu vôňu. Vďaka tomuto krému som si zvykla na svoju rannú rutinu. Keďže sa momentálne skoro vôbec nemaľujem nakoľko po väčšine idem len  na prechádzku s malým tak som si viac menej začala zakladať na skin care rutine. Mám vážne len pár krokov a všetko to ukončujem práve týmto krémom. Lepší som si hádam ani vybrať nemohla. Počas tehotenstva sa mi pleť krásne vyčistila, no keďže sa mi asi hormóny už vracajú do pôvodného stavu tak sa mi opäť vrátilo sem tam akné, pleť mám mastnejšiu a sem tam sa mi vyhodí aj taká zapálenejšia vyrážka. Veď mi ženy to poznáme nie? Skúšala som vážne veľa krémov no výsledok vo finále bol že už na večer som mala pleť mastnú aj keď som bola namaľovaná. No pri tomto kréme je všetko inak, po jeho nanesení necítim na pleti žiaden mastný film, pokožka mi krásne dýcha, je jemná a príjemná na dotyk, taktiež je viac vyhladená a nevidno tak moje jemné vrásky ktoré už mám okolo očí.Keďže má príjemnú vôňu tak mi vôbec nevadí. Veľa krát mi stačí naniesť už len púder, špirálu a som nadmieru spokojná. Za mňa môžem tento produkt len a len odporučiť. Posledné plus ktoré ešte spomeniem je pumpička ktorú balenie obsahuje, stačí len trošička a vystačí mi to na celú tvár. Čo sa týka ceny myslím že to je taký priemer nakoľko sú aj drahšie krémy ktoré za tú cenu nestoja. 




 

Dúfam že sa Vám recenzia páčila. Ja ešte raz ďakujem stránke elnino za poskytnutie produktu na recenziu a na Vás sa teším pri ďalšom článku.

Majte sa krásne. D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...