29. 3. 2022

Pupa Whales Whale 4 (recenzia - elnino)

 Ahoj 

Konečne k nám prišla jar a trošku krajšie počasie. Preto som aj do svojej líčiacej rutiny priniesla trošku farieb. Konkrétne skúšam momentálne dekoratívnu paletku značky Pupa ktorú som dostala na recenziu zo stránky elnino :)


 Jedná sa o paletku s názvom Pupa Whales Whale 4. Už jej milým designom ma zaujala. Viem že pupa má viac týchto paletiek, ja mám odtieň 001 čo mi vyhovuje pretože sú tam viac menej také zemité farby ktoré ja zbožňujem. 


 

 Keďže sa snažím vystúpiť zo svojej komfortnej zóny tak som vám na konci článku bude aj fotka s líčením. No ale späť ku recenzii. Paletka obsahuje 5 líčidiel na tvár a to korektor, krémovú lícenku, krémový rozjasnovač, kompaktnú lícenku a kompaktný rozjasnovač.


Ďalej produkty na oči a to podkladovú bázu pod očné tiene, 6 tieňov, ceruzku na oči a dvojitý aplikátor na oči. 

A na záver 6 rúžov - 2 matné, 2 ligotavé, 2 klasické a ešte lesk na pery. 

Aby bolo všetko dokonalé tak paletka obsahuje aj zrkadlo. Je preto vhodná na cestovanie keď potrebujete zobrať viac vecí so sebou. Ja som skúšala túto paletku keď sme išli na celodenní výlet a môžem len povedať že čo sa výdrže očných tieňov týka ani sa nepohli. Veľa krát sa mi stalo že mi po čase určité tiene vpili dokopy ale tieto držali. Samozrejme rúž až takú výdrž nemal ale pri tom keď som musela mať respirátor mi to ani nevadilo. Ja som s týmto výberom veľmi spokojná. Dúfam že sa Vám recenzia páčila. Ja ďakujem elninu za poskytnutie produktu na recenziu a dole je sľúbená fotka. :)


 

Majte sa krásne. D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...