28. 1. 2015

Daniella



Ahoj

Dnes vám chcem predstaviť jednu slovenskú stránku Daniella. Na tejto stránke nájdete mnoho druhov šperkov. Majú naozaj veľký výber od kožených až po chirurgickú oceľ. Nakoľko sa blíži Valentín a hľadáte niečo originálne tak navštívte túto stránku. 




A teraz vám ukážem čo som si vybrala ja.

Ako prvú tu mám modrí piercing. Určite veľa z vás tento piercing pozná. Je z chirurgickej ocele, šrobuje  sa takže pokiaľ si ho pevne utiahnete nehrozí že by vám vypadol a má modrí kamienok.

Cena je 0,89€






Ako druhý tu mám taký istý piercing ale zase s priesvitným kamienkom. Oba budem nosiť v ušiach. Samozrejme že nie naraz ale každý zvlášť. 
Ale momentálne nie je na sklade.





No a ako tretiu vec tu mám kožený náramok zo znamením strelca. Náramok je celý čierny len obdĺžnik kde je vyobrazený strelec je zelený. Náramok má nastaviteľnú dĺžku. Takže si ho môžete utiahnuť podľa vlastnej potreby. Bohužiaľ už tento konkrétny náramok nie je resp. je vypredaný. Ale samozrejme že si môžete vybrať iný.







Určite pokiaľ hľadáte nejaké šperky tak vám odporúčam túto stránku. Blíži sa Valentín takže ak oslavujete tento sviatok (ja s priateľom ho neoslavujem ale máme v ten deň výročie, ja viem je strašne gýčové sa dať dokopy na Valentína, ale tak nič sa nedá robiť) tak šperkom nič nepokazíte. Nakoľko som dlhšiu dobu neblogovala, pre môj zdravotní stav tak sa môžete tešiť na veľa článkov ktoré sa mi nakopili. Čo chvíľa sa tešte na ďalší článok.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...