30. 11. 2015

Nákupy za mesiac November

Ahoj


Rozhodla som sa že na blog opäť zavediem články typu nákupy za mesiac... , spotrebované za mesiac ... a podobne. Blog bude o pár dní oslavovať dva roky a sama viem že som blog veľa zanedbávala ale nemala som čas aj skrz práce a nevedela som čo skôr. Veľa krát som mala pocit že už nič nezvládnem a na všetko kašlem ale mala som pri sebe svojho skvelého chlapa ktorý mi do žíl vlieval novú energiu, povzbudzoval ma aby som sa nevzdala a ukazoval mi novú inšpiráciu. Preto som sa opäť naplno vrátila k blogovaniu. V decembri sa môžete tešiť aj na články spojené s Vianocami a Silvestrom. No ale už prejdime k nákupom za tento mesiac čiže november J




Keďže sa blížia Vianoce tak po väčšine kupujem darčeky pre svojich blízkych. Na začiatku mesiaca som vám priniesla avon haul ale samozrejme som si musela dokúpiť aj nejakú kozmetiku. Mám jej strašne veľa tak už ju toľko nekupujem ale potrebovala som veci na odličovanie tak som skočila do lidla a kúpila som si vlhčené obrúsky od Iseree.

Ich vôňa je príjemná a nedráždi ma. Veľa krát som mala problém s obrúskami pretože mi ostával na tvári nepríjemní lepivý pocit alebo neodlíčili všetko čo mali. No s týmito nemám najmenší problém. Využívam ich ako na odličovanie tak aj na utieranie rúk. Je ich v balení 25kusov čo si myslím že je zlatí stred.

Ako ďalšiu vec tu mám od značky Isaree maxi balenie odličovacích tampónov. V balení je 70kusov. Su veľké takže mi stačí len jeden na odlíčenie ľahkého make upu a ak si chcem byť úplne istá čistou tvárou tak som si vzala balenie 140kusov malých odličovákov značky Cien.
Všetko som kúpila za cca 3€ dokopy. 


Ako ďalšiu kozmetickú vec tu mám gél na obočie od essence. Keď chodím do práce tak sa mi nejak extra nechce maľovať, tak si dám len púder, špirálu a gél na obočie. Nepotrebujem nejak extra drahý a tento mi vyhovuje. Obočie pekne zafixuje a som s ním spokojná.


Z kozmetiky to je všetko a teraz sa presunieme na oblečenie J

Ako prvé tu mám pyžamové nohavice. Kúpila som ich v tescu za 7,99€. Sú z príjemného materiálu. Keďže sa blížia Vianoce tak som si zobrala červené zo sobmi a vločkami. Na vrchu je elastická guma ktorá je aj na spodku nohavíc takže sa mi v noci nevyhŕňajú čo je fajn.




Ďalej tu mám mikinu z Takka bola v akcii za 4,99€. Jediné čo ma mrzí je že mám veľkosť XL ale nie je až o moc veľká. Je z príjemného materiálu a je trochu teplejšia čo e v týchto dňoch pre mňa veľmi dôležité.



V takku ešte zostaneme. Taktiež som si v akcii kúpila aj tento čierny šál za cca 3€. Doma som hľadala nejaký dlhý šál a žiaden teplý som nenašla tak som si musela zaobstarať nový.


S priateľom som bola hľadať zimné čižmy najskôr sme boli v tescu a tam som nič poriadne nenašla, potom sme išli do Deichannu a ani tam ma žiadne neoslovili ale zato som si odtiaľ odniesla za 1,75€ tento šál a som z neho meganadšená. Je teplý a pre mňa za tú cenu vyhovujúci.


No ale v pátraní po dobrých čižmách som neuspela. Posledná možnosť bola CCC a napočudovanie som tam našla veľa pekných kúskov. Vyhrali však tieto. Na pohľad sú bohovské. Páči sa mi ich podrážka pretože mám v zime tendenciu padať :D Cena bola 29,95€ čo si myslím že je celkom fajn.


No a ešte nám zostávajú doplnky a iné.

Ide zima a ja potrebujem silonky. Nemám rada pod rifľami pančuchy tie nosím jedine k šatám. V megamarkete som si kúpila za 1€ jedni hrubšie silonky no a v KIK som si kúpila balenie  2 kusov za euro tak som si vzala telovú a čiernu farbu.


V KIK som si kúpila ešte za euro balenie týchto „drôtových“ gumičiek ktoré mám rada.


Asi ako každá aj ja rada pálim sviečky. Keď som bola u priateľa tak sme si kúpili v lídli sadu týchto čokoládovo voňajúcich sviečok. Polovicu som si nechala u priateľa a ďalšiu som si vzala domov.


To je všetko z mojich nákupov. Mamina ale bola v meste tak mi kúpila ešte náramok no a tento denní diár na rok 2016. Má veľa miesta pretože si rada zapisujem na každý deň nejaký citát, pripisujem si narodeniny a meniny. No a potom si v priebehu roku si tam pripisujem termíny k doktorom, pracovné zmeny, blogové články a podobne.



No a to je na dnes všetko. Do konca roka by som vám chcela ešte dopísať recenzie ktoré mám, určite sa môžete tešiť aj na sériu vianočných článkov aj článok čo som dostala na Vianoce a ak by sa mi to podarilo a priateľ by mi požičal foťák (pretože môj už dochádza a nezaostruje poriadne, takže si musím kúpiť čo najskôr nový) tak by som vám spravila článok o tom ako si organizujem diár a podobne.

Užite si ešte tento upršaní deň s dobrou knihou alebo filmom J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...