26. 12. 2015

Čo som dostala na Vianoce :) (2015)


Ahoj


V prvom rade vám chcem krásny druhý sviatok vianočný. Dlho som sa pohrávala s myšlienkou či napísať alebo nenapísať tento článok. Veľa blogerov a youtuberov tieto články a videá spravili a buď sú ľuďmi obľúbené alebo nenávidené. Ja osobne proti nim nič nemám, rada sa nechám inšpirovať, čo kozmetikou, knihami alebo niečím iným. No tento rok som sa ja osobne rozhodla tento článok napísať trochu inak. Keď budete pokračovať v čítaní dozviete sa J



Tento rok som dostala na Vianoce vážne krásne veci za ktoré som vďačná. Ak sledujete môj IG tak som tam už pár vecí dala. J Dostala som kozmetiku, oblečenie, šperky, doplnky, knihy a plyšového mimoňa :D Novú kabelku takže môžete čakať článok aj What is my bag. No v dnešnom článkuvám neukážem to čo som dostala a viete prečo? Lebo sa to ukázať nedá. Toto boli posledné Vianoce v kruhu mojej rodiny. Budúci rok by sme s priateľom chceli ísť bývať spolu. Dostala som teda viac ako len materiálne veci. Dostala som teplo a lásku domova, skvelú rodinnú atmosféru, môj brat sa somnou hádam po 15 rokoch odfotil (nerád sa fotí :D). Za posledný rok sme si toho ako rodina veľa prežili,  bolo to ťažké a namáhavé obdobie no zvládli sme to a ešte viac nás to donútilo držať spolu. Takže som dostala práve to čo som chcela. Rodinné Vianoce <3 A ďalšia vec bola že blog oslávil 2.12 už druhé narodeniny. Presiahol vďaka vám 10 000zobrazení, 50 odberateľov, môj IG viac ako 150 followers a stránka na FB viac ako 50 lajkov, pre niekoho nič extra ale pre mňa to je pocta a určite bude v januári GA J Ďakujem vám za priazeň a dočítanie až do konca. Dúfam že ste dostali to čo ste chceli <3 Želám vám ešte krásne sviatky a ak máte prázdniny tak si oddýchnite.

Pá :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...