4. 1. 2016

Nákupy za december :)


Ahoj

V prvom rade vám chcem všetkým popriať všetko dobré do nového roku. Veľa, veľa úspechov počas roka a hlavne veľa splnených snov :)



Prvý článok tento rok budú nákupy za mesiac december. Keďže boli Vianoce tak som sebe nakúpila len také drobnosti J S priateľom sme boli v Prievidzi v nákupnom centre korzo a ešte v okolitých obchodoch takže vám najskôr ukážem veci odtiaľ .

Ako prvú vec tu mám doplnok do izby ktorý mi kúpil priateľ, jedná sa o malú eiffelovú vežu z kamienkami. Už mám tretiu ale to mi vôbec nevadí :)


Nakoľko ma neustále bolí hrdlo pri tomto otrasnom počasí tak som od neho dostala aj hrubý šál ktorý si môžem dať omotať aj okolo hlavy ak si zabudnem čiapku. Je huňatý a skvele hreje. :)



V minulých nákupoch som vám ukázala nove čižmy lenže po pár dňoch mi začali byť trochu voľné tak som dostala aj „vložky“ do topánok :D Spodná časť je z izolačného materiálu aby mi neprepúšťali chlad.



Keďže som si časť kozmetiky nechala u priateľa aby som to stále nemusela nosiť sem a tam tak som si k nemu kúpila aj essence gél na obočie v odtieni 01 blondy browns ktorý moc nefarbí a fixácia obočia je taká stredná ale to mi u neho stačí a domov som si kúpila skvelá ceruzku tiež od essence kajal pencil v odtieni 08 teddy ktorá je neskutočne krásna, mäkka, ľahko sa s ňou pracuje a dlho vydrží.


Priateľ mi povedal že mínam na sprostosti tak som dostala túto strašne chutnú podotýkam bezodnú :D šporkasu z donutmi a zo slovami že nech ma nenapadne tam hadzať jedno centovky že minimálna povolené hodnota je 50 centov tak poctivo šetrím :D


Som taký ten „magor“ do vecí z papiernictva takže som v obchode nemohla nechať túto sadu farebných pások aj s „držiakom“ (neviem ako sa teraz tomu povie) za 1,79€


V obchode Just Play som si kúpila balenie gumičiek za euro a druhé balenie som mala grátis. Sú to obyčajné čierne gumičky ale moje husté vlasy celkom dobre držia.


Nutne som potrebovala nový opasok lebo sa môj starý rozpadol. Tak som si zaobstarala tento za cca 4€ a nemôžem si ho vynachváliť. Drží má krásnu hnedú farbu a to bol kupovaný v čínskom obchode.  

Som strašne uzimený človek. Ako náhle sa ochladí tak mi ostane zima od nôh a potom sa nemôžem celý deň zohriať preto som si kúpila veľkú termo fľašu aj s týmto krásnym fialovým návlekom zo sovičkou za 7€.


Začal sa nám nový rok tak som potrebovala nový kalendár na rok 2016 tak som si vo Vrbovom v mojom obľúbenom papiernictve kúpila mini kalendár za 0,80centov a k nemu som si kúpila aj dve tieto perá ktoré sa nerozmazávajú.  


Už dlho som chcela čiernu gélovú linku ale bolo mi ľúto dať za ňu veľa peňazí keď viem že ju použijem len raz za čas tak som si v avone kúpila za nejaké 3€ super shock v odtieni black. Je fajn aj dlho vydrží jediné mínus je že má v sebe trblietky ale dá sa to prežiť.


Som ponožkofil :D No čo ja musím mať nohy teple. Za tieto 4 páry som dala do 3,50€ čo je fajn a aj hrejú čo je pre mňa veľmi ale vážne veľmi dôležité :D


V poslednej dobe mám dosť veľa čiernych bodiek tak som si potrebovala kúpiť zlupovaciu masku tak som si zaobstarala z avonu uhorkovú. Síce extra nevonia a nemá 100% výsledky ale nie je najhoršia.


Keď som si robila objednávku v avone tak mi do oka padol tento tupírovací hrebeň za 2,90€ sem tam sa mi totiž podarí aj niečo s tých mojich hustých vlasov vykúzliť.


Blog 2.12 oslávil už 2 roky tak som si dala spraviť tento krásny farebný náramok s jeho názvom :)


A taktiež som si dala spraviť aj vianočné náušnice :)


 No a ako poslednú vec tu mám tieto super teplé a chutné papuče z pepca za 6€.


Dúfam že sa vám decembrové nákupy páčili. :)

Majte sa krásne
Pá :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...