29. 1. 2017

01/2017


Ahoj


Vítam Vás pri novom type článku na mojom blogu. Dlho som premýšľala o názve a aj o tom čo konkrétne chcem písať a tak. Nakoniec som sa rozhodla že na konci mesiaca budem písať o tom aký bol môj mesiac, kde som bola alebo aké zmeny som podstúpila. Dúfam že sa Vám článok bude páčiť J



Asi začnem Silvestrom a začiatkom roka. Keďže bol priateľ chorí tak sme sa boli pozrieť len na ohňostroj a potom sme boli len doma. Pozerali sme telku a rozprávali sme sa.  Boli sme hore asi tak do druhej rána a potom sme si išli ľahnúť.  Medzi sviatkami som pracovala tak som sa každú voľnú chvíľu snažila oddychovať. Tento rok som si dala pár záväzkov ktoré chcem splniť. Zvolila som si aj pár miest ktoré by som chcela s priateľom navštíviť. Budúci mesiac budeme oslavovať tretie výročie tak hneď si môžem dve veci zo svojho zoznamu odškrtnúť a to konkrétne nejaký wellness pobyt ktorý sme si zajednali v hoteli Dynamic ktorý je v Novej Dubnici a odtiaľ sa zastavíme v Trenčíne. No a dozvedela som sa že vo februári idem s kolegyňami na školenie do Trenčína čo je deň pred našim odchodom na wellness. No ale nebudem predbiehať začiatkom roka nám začalo snežiť a ja mám pekný pohľad z okna takže som si to musela hneď odfotiť.



 Keďže sme sa do nášho bytu nasťahovali  po dlhej dobe odkedy bol obývaní tak sme si ho dali na troch kráľov aj vysvätiť. Keď som to navrhla priateľovi tak samozrejme s tým súhlasil. Priateľ mi splnil jedno z mojich želaní a zavesil mi nad môj stôl poličky kam som si uložila veci na ktorých mi záleží.


 V O2 mi vypršal paušál tak som si ho obnovila a zobrala som si nový telefón o ktorom sa Vám chystám napísať článok.

 
Začiatkom mesiaca som zahájila dve spolupráce a to s womanology a wilfred tea. Vo februári si budete môcť o nich prečítať.



Konečne sme s priateľom ako tak dali byt dokopy takže sme mali prvú kolaudačku s priateľmi od ktorých som dostala krásnu orchideu a priateľ fľašku vína.



Na nete som objavila dva skvelé recepty na koláče ktoré by som chcela niekedy dať na blog.


Prečítala som dve knihy a to Monika Wurm – Pakistanská pomsta a Ako sa stať Parížankou, no a mám rozčítanú knihu Zbožňujem New Yourk ktorú som dostala od priateľa na Vianoce. Keďže všetko musí byť prvý krát tak som sa rozhodla že spravím prvý swap na blogu tak som oslovila Nikkie a článok o ňom bude hneď prvého februára.



V januári to boli tri mesiace čo spolu bývame, tri mesiace čo pracujem v novom kolektíve a tri roky čo sa poznáme.  Takže som dostala pár drobností od priateľa.


Na konci mesiaca som si ofarbila vlasy na červeno no nie je to až tak moc vidieť skôr je to také červeno hnedé. Snažím sa meniť a byť skôr pozitívny  človek pretože závisť a negatívne myslenie nikam nevedie. Preto si zapisujem moje myšlienky, citáty a texty ktoré mi k tej zmene dopomáhajú. Vám želám krásny koniec mesiaca.


 Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...