28. 5. 2017

Dámska blúzka


Ahoj


Asi ako každá jedna žena aj ja sa rada pekne obliekam. A preto  ma na stránke postovnezdarma.cz zaujala dámska blúzka bez rukávov. Na obrázku vypadá skvelo, no a o mojich pocitoch z nej sa dočítate v dnešnom článku.



O blúzke si môžete prečítať: Táto blúzka poteší každú ženu, ktorá preferuje elegantnejší štýl obliekania. Má výstrih do V a je bez rukávov , takže sa Vám bude v lete viac než hodiť. Dostupná je v dvoch farbách.

Materiál: bavlna, polyester
Farba: čierna a biela
Výstrih do V
Bez rukávov
Veľkosti:
-2: ramená  37cm,  hrudník  88cm,  dĺžka  58cm
-3: ramená  38cm,  hrudník  92cm,  dĺžka  59cm
-4: ramená  39cm,  hrudník  96cm,  dĺžka  60cm
-5: ramená  40cm,  hrudník 100cm, dĺžka 61cm


Je naozaj pekná, ja som si vybrala blúzku v čiernej farbe. Je trošku priesvitná ale to by nebol až tak problém. Vypadá ako na obrázku. Materiál je príjemný.  Keďže nepatrím medzi najštíhlejšie tak som si vybrala veľkosť 5. Sedí dobre aj cez hrudník, dĺžka je tak akurát ani na ramenách ma neťahá nič. Jediný problém prečo ju nemôžem nosiť je brucho. Tam nastáva problém. Keďže som vďaka tabletkám pribrala a hlavne teda na bruchu tak tam mi je užšia. A to ma celkom mrzí. Ale to sa po čase spraví o tom však bude iný článok.

Krásnu nedeľu Vám želám J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...