24. 5. 2017

Univerzálni kožený poťah


Ahoj


Dnešní článok bude recenzia na produkt zo stránky postovnezdarma.cz. Jedná sa konkrétne o univerzálni kožený poťah na volant. Nie som síce šofér no s priateľom auto máme. No a keďže je to už naše auto, tak samozrejme že chcem aby bolo krajšie. Priateľ sa stará o veci okolo motora a podobne a ja zase o interiér. No a preto som sa rozhodla aj pre tento poťah.


Interiér máme ladení do čierno modra s pár detailmi do červena. Takže som vybrala poťah s červením šitím.

O produkte si môžete prečítať:  Poťah na volant je univerzálni pre akýkoľvek typ vozidla s priemerom 38cm. Poťah je v koženom designe, perfektne ochráni volant pred nečistotami, potení či poničení. Zlepší taktiež dotyk , volant nebude toľko šmýkať v ruke. Vybrať si môžete z niekoľkých farieb, vyberte najlepšiu pre svoj interiér.

Farba: béžová, čierna, čierna s červenou a šedá

Materiál: PU koža

Rozmery:  38cm

Balenie obsahuje 1 kus + príslušenstvo

Poťah mi prišiel v malej taštičke pekne poskladaní a k nemu ihla a červená niť.  V prom momente sme si mysleli že to na volant ani nedáme lebo to išlo veľmi ťažko, no nakoniec sa nám to tam podarilo dostať.



Na prvej fotke môžete vidieť ako vypadal volant pred nasadením poťahu.


No a na druhej po nasadení a obšití.



Priateľ skúšal či sa to náhodou nebude šmýkať alebo hýbať, no nepovolilo to. Mali sme auto aj na priamom slnku a vravel že ho ani toľko ruky nepália. Za nás to môžem len odporučiť. Pekne to doladí aj interiér, ruky sa na ňom nešmýkajú a je ľahko očistiteľný.

Na dnes sa s Vami lúčim.

Majte sa krásne J


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...