20. 8. 2017

Milva chinínová sada


Ahoj


Dnešní článok bude zameraní na naše vlasy. Nie nadarmo sa vraví že vlasy sú korunkou krásy. Treba sa o ne starať a sem tam navštíviť aj kaderníka. Viem ak máte dlhé vlasy ktoré si pestujete tak sa kaderníkovi vyhýbate. No nie je moc pekný pohľad na vlasy z rozštiepenými končekmi. A presne toto postihlo aj moje vlasy. Dlho som v Topoľčanoch hľadala kaderníčku s ktorou by som bola spokojná až som nakoniec našla. Končeky mi podstrihla vážne len minimálne ale kaderníkom to všetko nekončí. Od značky milva som dostala na otestovanie aj sadu ich vychváleného chinínového šampónu s vodičkou a o tom akú skúsenosť s ním mám si môžete dnes prečítať.




Najskôr Vám asi napíšem čo si môžete o šampóne prečítať: Milva chinínový šampón je efektívny kozmetický prípravok, ktorého základná účinná látka je chinín (extrakt z kôry chinínovníka). Chinín rýchlo preniká do vlasovej pokožky, kde urýchľuje mikrocirkuláciu, čím vlasom zabezpečujú zvýšený prísun živín. Spevňuje vlasové folikuly a stimuluje rast zdravých a silných vlasov. Zobúdza spiace vlasové folikuly a podporuje opätovný rast vlasov na miestach kde prestali rásť. Znižuje alebo úplne zastavuje vypadávanie vlasov.



V sade bola taktiež chinínová voda a chinínová voda v spreji: Optimálne množstvo chinínu, ktoré obsahuje Milva chinínová voda preniká rýchlo do pokožky hlavy. Stimuluje krvný obeh, spevňuje vlasové folikuly, stimuluje rast zdravých a silných vlasov. Znižuje alebo úplne zastavuje stratu vlasov. Chinín je vhodný pri prechodnom, sezónnom vypadávaní vlasov na základe stresu, aj pri dlhodobom vypadávaní vlasov. Ideálny pre poškodené a zničené vlasy. Rozprašovač uľahčuje používanie – stačí 5 – 6 vstreknutí do vlasov.



Asi na začiatok napíšem že tá sada sa vážne oplatí. Za 6,90€ dostanete až 3 výrobky. No najskôr asi k tomu vypadávaniu. Mne osobne neprestali vypadávať vlasy. Mám obdobie keď mi asi vážne nič nepomôže. No čo píšu o zhustení vlasov, tak to je vážne pravda vlasy nabrali objem, hustotu, krásne sa lesknú a aj štruktúra sa zlepšila. Keďže mám rýchlo mastiace sa vlasy tak ich musím umývať zhruba 3 krát do týždňa no po používaní šampónu a spreju sa to predĺžilo na jeden max dve umytia týždenne. Sprej je dobrý v tom že vlasy nezaťažuje, rýchlo sa vstrebáva do vlasov a môžete ho striekať aj na suché vlasy. Čiže až na to vypadávanie vlasov môžem sadu odporučiť. Teraz mi prišiel aj kondicionér a maska na vlasy takže sa môžete tešiť na ďalšiu recenziu. O pár dní sa Vám hlásim s ďalším článkom J

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...