2. 8. 2017

Peeling na pery od Dulcie :)


Ahoj

Dnešní článok bude zameraní na výrobok ktorý mi zachránil pery v tomto počasí. Jedná sa o peeling na pery ktorý bol limitovaná edícia v apríli na dulcia.sk. Neraz sa mi stalo že tieto zmeny počasia moje pery vysušili až do takých extrémov že sa mi na nich spravila suchá popraskaná koža. 



V práci mám klímu no a v týchto horúčavách naša pokožka trpí. Samozrejme používam balzam na pery a snažím sa ich hydratovať  a piť dostatok tekutín, to však neznamená že sa o ne nestarám trošku viac. Naučila som sa používať aspoň 2 x týždenne práve peeling od dulcie. Nanášam ho bruškom prsta v tenkej vrstve. Poriadne pery ním vymasírujem a nechám ho zhruba 10 min na perách aby sa poriadne vsiakol. Kryštáliky kokosového cukru odstránia šupinky kože a pleť zregeneruje bambucké maslo, ricínový olej a vitamín E. Peeling pery zjemní, vyhladí, dodá im lesk a hydratáciu. Kombinácia jemne chladivej mäty a voňavej mandarínky pery osvieži, dezinfikuje a veselo Vás naladí. 



Prečo teda nespravíme pre naše pery ešte o niečo viac? Keď máte zdravé a hydratované pery tak vám aj rúž či lesk vydržia dlhšie a nebude sa vám zlievať dokopy či robiť Vám nepekný výzor. Za seba vám určite peeling môžem len a len odporučiť.
Treba sa o svoje telo starať ako zvnútra tak aj zvonku.


Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...