16. 8. 2017

Školské potreby #1 - obedár


 Ahoj

Dnešní článok bude zameraní práve na školu. Rozhodla som sa spraviť sériu článkov v ktorých Vám ukážem veci bez ktorých som sa ja v škole nezaobišla a ktoré používam aj v pracovnom živote. Ako prvú vec tu mám obedár. Bola to základná vec v mojej školskej taške a je to veľmi dôležitá a podstatná vec aj v mojej kabelke do práce. Keď už píšem o kabelke tak Vám prezradím že aj tento rok bude článok čo je v mojej kabelke pretože sa toho dosť zmenilo od posledného článku. No ale späť k dnešnej téme. Obedár mám zo stránky postovnezdarma.cz a vybrala som si konkrétne fialovú sovičku. 




Môžete si o nej prečítať: Nemáte v čom nosiť vašu desiatu či obed? Zaobstarajte si túto rozkošnú krabičku na desiatu. Sovičky sú veľmi populárny motív a zamilujú si ju aj vaše ratolesti.

Materiál: Plast
Rozmery: 13x17x7
Kapacita: cca 1050ml
Farba: modrá, fialová, žltá, ružová
Cena: 4,12€



Pre mňa bol obedár v škole veľmi dôležitý. Pamätám si že som mala červení štvorec s nakreslenou kravičkou na vrchu. Mala som ho strašne rada a strašne dlho. No a do dnes mi to vydržalo. Obedár si hlavne beriem do práce no aj keď ideme niekam na výlet. Tento obedár so sovičkou je veľmi praktický, hlavne pre tých menších. Vo vnútri je rozdelení na dve časti čiže môžete do neho zabaliť chleba a do menšej časti rajčiny. Možností je veľa a ešte plus bolo že v obedáre bola schovaná mini lyžička a vidlička. V dnešnej dobe je ale množstvo tvarov a motívov ktoré sa vám môžu páčiť. Za seba môžem obedár len odporučiť. Užite si ešte koniec leta. Opäť by som chcela nabehnúť na svoju starú rutinu a písať články v stredu a v nedeľu. Už mám pár produktov pofotených tak dúfam že to budem stíhať.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...