22. 1. 2018

Unboxing: Notino.sk


Ahoj




Opäť sa vám po dlhej dobe hlásim. Momentálne som zanedbávala blog hlavne z dôvodu že J ochorel tak bol pre mňa prvoradé sa o neho starať. Chorí je stále no kým spal som mala čas si pofotiť produkty.  Od začiatku roka nastalo v mojom živote pár zmien ale o tom bude samostatní článok. Dnes som sa rozhodla vám napísať o produktoch ktoré som si objednala zo stránky notino.sk. Veľmi rada tam nakupujem hlavne Yankee candle vosky a votívky pretože tam nájdem super akcie. Je to jeden z mojich obľúbených e-shopov čo sa týka kozmetiky J Dúfam že sa vám článok bude páčiť J



Asi ako prvé vám ukážem práve spomínané Yankee candle.



Tento krát som si objednala limitovanú edíciu votívky Witches Brew. Jedná sa o zmes vôni drevo sladkí klinček, škorica, jasmín, pačuli, vanilka. Ja hlavne cítim zmes škorice a klinčeka. Je to  veľmi sladká a prenikavá vôňa ktorá sa hodí hlavne cez jeseň. Cena 2,29€. A do košíka som si prihodila aj 3 vosky. Prvý je Ebony & Oak čo je zmes vôni stromov dub, borovica, eben, jemná vôňa eukalyptu, pačuli, cédrové drevo a levanduli. Ja hlavne cítim levanduľu a borovicu. Je to veľmi jemná vôňa, nevtieravá ktorá sa hodí od jesene až po jar. Cena 2,19€. Druhým voskom tu mám The perfect tree čo by malo predstaviť vôňu dokonalého vianočného stromčeka. Vôňa sa skladá z bergamotu, zeleného ihličia, bielej brezy, hrejivý amber, kadidlo, čerstvé ihličie a cedar. Toto je pre mňa celoročná vôňa. Hlavne cítim práve čerstvé ihličie a kadidlo, je to veľmi príjemná lesná vôňa. Cena je 2,15€. Posledným voskom ktorý som si objednala je All is bright ktorý je pre mňa osobne veľmi prenikavý a silný. Zmes citrusových vôňí, teplé pižmo, grapefruit, pomaranč a červené ríbezle.  Skôr budem tento vosk páliť teraz v zime pretože je pre mňa vážne prenikavý no najviac v ňom cítim práve grapefruit. Cena je 1,69€. 





No a z kozmetického sortimentu som si do košíka hodila za 1,40€ jelení loj s vôňou perníčka. Prvý krát som ho videla na instagrame a vedela som že ho chcem. Má krásny obal, jeho vôňa vážne pripomína perníčky. Skvelo hydratuje pery čo je pre mňa v tomto období veľmi nevyhnutné práve preto že používam aj matné rúže čo mi dosť vysušuje pery a veľa krát mi ich popraská až do krvi. No a poslednú vec ktorú som si objednala mám doma už ale dva týždne. (Vážne objednávať dosť často z tejto stránky a to mám vyhliadnuté ďalšie dve veci od W7 cosmetics) 



Keďže v poslednej dobe dosť zle spávam a ťahá mi na 25 :D tak som si objednala oční krém od FLOSLEK PHARMA s očiankou a harmančekom. Mala som doma jeden oční krém no ten som dlho nepoužívala tak poletel do koša tak som hľadala nejaký druhý. A práve tento mi padol do oka. Vodný je pre všetky typy pleti a vekové skupiny. Je vo forme gélu, zameriava sa na začervenanie, opuchy a tmavé kruhy pod očami. Veľmi jednoduchá manipulácia a rýchlo sa vstrebáva do pokožky. Obľúbila som si ho veľmi rýchlo a cena je len 2,90€.


Ako vzorky som dostala dámsku vôňu od Yves Saint Laurent Mon Paris čo je veľmi príjemná nevtieravá vôňa, je to taká ta zlatá stredná cesta ktorú môže žena použiť ako do práce tak na rande či večer s kamarátkami na disco. Druhá vzorka je práve pánska vôňa Joop! Wow! Ktorá vonia úžasne korenisto a prenikavo (zbožňujem keď má J takúto prenikavú vôňu) a posledná vzorka je od Natura Siberica rakytník šampón pre maximálny objem vlasov. Po pravde ešte nemám s touto kozmetikou žiadnu skúsenosť a veľmi rada túto vzorku odskúšam.

Dúfam že sa vám môj nákup aspoň trochu páčil a určite vám ukážem aj viac unboxingov z rôznych eshopov J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...