4. 1. 2018

Zbohom rok 2017 vitaj rok 2018

Ahoj

V prvom rade vám chcem zaželať krásny nový rok J Aby bol úspešnejší a lepší ako ten minulý. Dlhšiu dobu som sa neozvala a to s toho dôvodu že bolo toho veľa. Domov som sa dostávala veľmi unavená a vyčerpaná, do toho som ešte aj ochorela a začal ma bolieť moc chrbát tak som po väčšine oddychovala, piekla a ozdobovala byt. No v dnešnom článku Vám opíšem trošku môj rok 2017 a priblížim čo sa bude diať v roku 2018.


Nebojte nebudem tu rozpisovať každú vec ktorá sa mi každý mesiac stala ale spravím také zhrnutie.

Rok 2017 bol pre mňa osobne moc nároční. V januári sme mali pár kolaudačných návštev kamarátov nakoľko sme dorobili byt a mohli sme im ho ukázať. Snažila som sa byť dobrý hostiteľ a dúfam že mi to aj vyšlo. Vo februári sme si k 3rokom dopriali wellness v Novej Dubnici o ktorom som aj písala . Bolo tam úžasne, užili sme si veľa skvelého jedla, chvíle osamote, dobrú vírivku no a v mojom prípade aj veľa skvelej kávy. Po príchode domov som však skončila dva týždne na PNke pretože som dostala nejakého bacila ktorý mi šíril po tebe zápal. Marec bol pre nás veľmi ťažký.  Na začiatku mesiaca nás opustila jedna skvelá žena s úžasne veľkým srdcom a verte stále to bolí a človek si na to asi nikdy ani nezvykneme. Ešte stále keď si na to spomeniem tak mi naviera hrča v hrdle a chce sa mi plakať. Ako ste si mohli všimnúť ani som za to obdobie nepridávala články. Boli sme s priateľom viac spolu a utešovali jeden druhého. V apríli sa nič zaujímavé nestalo. V máji sme boli si s priateľom kúpili malého holúbka diamantového s menom Pipo. V júni som oslávila 24 narodeniny, mala som malú oslavu a boli sme na oslave 60tky. V júli a auguste sme veľa cestovali a taktiež som oslávila meniny. No a ostatné mesiace sme veľa oddychovali, užívali si chvíle spolu a plánovali čo bude ďalej.

No a v roku 2018 plánujem veľké veci. Jedna sa mi už teraz rysuje. No a plánujem veľa písať a čítať, venovať sa priateľovi a rodine. Chodiť na výlety, osláviť 25te narodeniny a hlavne žiť, smiať sa a užívať si život. Nezabudnite ma odoberať na instagrame a tam všetko uvidíte.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...