24. 8. 2018

Mindflow


Ahoj

Zhruba začiatkom júla som dostala na vyskúšanie dva balíčky mindflow. Keďže mám zamestnanie v ktorom musím byť stále v strehu, tak sa mi to aj dosť hodilo. No a aký mám na to názor sa dočítate nižšie :)





Môžete si o tom prečítať: Minflow je doplnok stravy vyrábaný v Čechách, zložený zo 7 prírodných látok, ktoré rozhýbu vaše mozgové závity na maximum. Účinkuje približne do 20 minút na 3-4 hodiny, pri ktorých využijete svoj čas naplno.

7 prírodných látok v kapsule:

Zelený čaj 220mg. Udržuje stav bdelosti a upokojuje myseľ.
Ženšen 150mg. Podporuje maximálny kognitívny výkon a pamäť.
Guarana 130mg. Pôsobí proti únave, podporuje pamäť a celkové mentálne zdravie.
Kofeín 100mg. Stimuluje centrálnu nervovú sústavu a krvný obeh.
Vitamín B3 30mg. Zmierňuje psychickú únavu a podporuje správnu funkciu nervovej sústavy.
Vitamín B6 5mg. Uvoľňuje energiu yo sacharidov pre tvorbu neurotransmiterov v mozgu.
Vitamín B12 9mcg. Dôležitý pre krvotvorbu a správnu funkciu nervového systému.

Rastlinná kapsula vhodná pre vegánov.




Ako som písala v úvode pracujem s ľuďmi a peniazmi takže musíme byť stále v strehu. Neraz sa mi stalo že som bola tak unavená že ani tretia káva nepomohla. Nie že by som nemala rada kávu, ja ju milujem lenže na mňa mala opační účinok. Namiesto toho aby ma prebrala v daný moment som pozerala potom ešte do druhej rána na plafón. Potrebovala som vzpruhu ktorá má skôr okamžitý účinok. No a to je práve v prípade mindflow. Ja som celkom detailista tak som si to odstopovala :D Ráno som si nedala ani kávu a zhruba okolo 10:00 som si dala jednu kapsulu. Po pól hodine som si začala všímať že mám viac energie a zrazu som ani kávu nepotrebovala. Zhruba po 3 hodínach som už začala pociťovať trošku únavu no to som už v práci končila. Na mňa to malo super účinok ale skôr by som to odporučila až od prvého ročníka na strednej keďže kapsula obsahuje aj kofeín. Ja som s produktom nadmieru spokojná :)

A aký máte vy „zlepšovák“ na únavu? Užite si ešte posledný týždeň a pól prázdnin a nezabúdajte že škola nie je až taká tragédia :D

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...