9. 8. 2018

Nivea expertná micelárna voda s MicellAir



Ahoj

Ani neviem ako a už je polovica augusta. Od 12.8 ma čaká ešte týždeň dovolenky, tak si chcem oddýchnuť a dobehnúť všetko zameškané. Teraz v lete sa moc síce nemaľujem, no keď sa namaľujem tak aspoň môžem odskúšať nové veci. Tento krát som testovala expertnú micelárnu vodu od nivei. A aký mám na ňu názor si môžete prečítať dole J




Môžete si o nej prečítať: Bez trenia, bez parfumu a bez mastného filmu. Vďaka unikátnemu zloženiu a MicellAIR komplexom a výťažkami z čierneho čaju si táto „micelárka“ poradí s dlhotrvajúcim mejkapom a riasenkou. Netreba použiť silu, tlačiť, drieť. Stačí pár ťahov a niekoľko sekúnd a líčenie je fuč. Pre krásnu a perfektne očistenú pleť.




V prvom rade veľkosť balenia je super, 400ml je tak akurát pre mňa keďže sa moc nemaľujem. MicellAIR krásne odlíči a zároveň vyčistí aj pleť. Má príjemnú vôňu a zvláčni pleť. Avšak tu nastáva môj problém. Mám hrozne citlivé oči. Aj keď je prípravok vhodný na odlíčenie pleti a očí, tak mňa z neho strašne oči štípali. Musela som si ich viac krát vypláchnuť, lebo mi jednoducho nesadol. V tejto rade ma však Nivea ešte originál odličovač očí a aj odličovacie obrúsky tak som na ne zvedavá.

Užite si krásny deň J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...