12. 2. 2020

Rok 2020 – Rok sebalásky



Ahoj

Pôvodne mal byť tento článok tzv. slniečkový. No človek mieni a Pán Boh mení. Tak ako patrí k životu radosť, tak k nemu patrí aj smútok.

 
Článok mám napísaní už pár týždňov, len som nemala vôbec chuť ho dokončiť a uverejniť. K životu patrí žiaľ aj smrť. 9. januára nás opustila osoba, ktorá bola pre mňa druhou mamou. Moja zlatá babička. Nebudem vám klamať, bolí to a to strašne. Snažím sa smiať a podobne, no môj život to veľmi poznačilo. No ako všetkým vravím mám ďalšieho anjela v nebi. Verím že jej je dobre a dáva na nás pozor. Preto sa budem snažiť byť lepším človekom ako som bola doteraz, viac sa budem stretávať s rodinou a hlavne si budem vyberať ľudí v mojom okolí na ktorých budem míňať svoj čas, energiu a aj lásku. Presne pri týchto situáciach vidíte na koho sa môžete spoľahnúť. 




Ešte v článku ktorý som mala rozpísaný pred touto udalosťou som Vás chcela informovať o nových formátoch článkov.

Články
Ešte minulý rok som sem tam dávala články o krásach Slovenska a Čiech. Keďže cestujeme celkom dosť a na dlhšie, pretože tam kempujeme tak chcem opäť obnoviť tento formát. Taktiež by som rada začala písať aj o mojom cvičení a strave. Nie som žiaden profík no možno tu nájdem rovnakých nadšencov. Chcem pridávať ako random články , plánovacie články a rôzne typy.

Cvičenie a strava
V poslednej dobe som viac unavená, všetko ma bolí a zhoršila sa mi aj pleť. A to všetko preto že som pribrala. Preto chcem opäť začať cvičiť a držať stravu. Nebude to síce nič extra, lebo cvičím doma, ale aj malá snaha sa cení.



20 za 2020
Jedná sa o knižnú výzvu, kedy prečítate 20 kníh za rok 2020. Keďže som minulý rok čítala dosť málo tak to chcem tento rok zmeniť.
No a svoje typy budem dávať na instagram a facebook.



Sociálne siete
No keď sme už pri tých sociálnych sieťach tak aj na tých chcem popracovať a určite tam chcem usporiadať aj nejaké súťaže.

Keďže sa mi rok 2020 nezačal práve najlepšie tak len dúfam že aspoň jeho pokračovanie bude lepšie. Určite sa budem snažiť byť produktívnejšia a aspoň si zamestnám myseľ.

Vám želám ale krásny a hlavne úspešný rok 2020.

Majte sa krásne :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...