25. 1. 2022

Vitaj rok 2022

Nový rok, nové ja. Asi takto nejako som začínala každý rok zhruba 5 rokov dozadu. Napísala som si veľa predsavzatí ktoré som vždy chcela od 1.1. plniť. Bola som celá nabudená do toho a vo finále mi to vydržalo asi týždeň. Snažila som sa no pokiaľ to nemáte v hlave usporiadané tak sa ďalej neposuniete. Celé sa to vo mne však zmenilo a práve o tom bude tento článok.

 



Všetko to začalo v roku 2016, keď mi priateľ (teraz už manžel) zmenil na facebooku bydlisko. Zo srandy sa o dva mesiace stala realita a do dvoch mesiacov sme mali kúpený byt. Samozrejme že som sa nesťahovala hneď. Zmena pracoviska a prerábka bytu zabrala 8 mesiacov. Pamätám si ako by to bolo včera, ešte v nevybalených krabiciach po celom byte som plánovala že do Vianoc bude všetko nazdobené. Ubehlo odvtedy veľa dní a ja som práve v bode kedy sa chcem posunúť ďalej. Hrdo môžem povedať že som matka a manželka dvoch úžasných chlapov, ktorých mi do života zaslal sám Boh. Keďže to už bude čo chvíľa rok odkedy som sa dozvedela že som tehotná tak si nejako spätne prehrávam všetko čo sa stalo. Tá neskutočná radosť ale zároveň aj obavy či bude všetko v poriadku, no aj cez všetky komplikácie sme to všetko zvládli a sme tu. Tento rok som chcela samozrejme od začiatku meniť všetko, no človek mieni a Pán Boh mení. 1.1.2022 prišiel manžel domov po nočnej, všetko bolo ako vždy no zrazu mi povedal že asi necíti chuť. Poviem vám že mi nebolo všetko jedno, hneď šiel skúsiť čuch a taktiež nič. Obom nám vyšiel test pozitívny. Poviem Vám možno keby nie sme očkovaní tak nám je horšie. Prechádzame to viac menej s nádchou a kašľom. Mo najväčší strach mám o nášho syna. Kto si týmto neprešiel tak nech mi nič nevraví o očkovaní a podobných veciach. Tá bezmocnosť ako bude jemu, predsa len v 4 mesiacoch vám nevie povedať či ho niečo bolí. Veľmi ma v tomto upokojili články na instagrame od MUDr. Moniky Michňovej ktorá vystupuje pod profilom detska_doktorka. Ktorá to práve na IG rozoberá. Už len teraz počkať aspoň do konca mesiaca aby som bola pokojná. Ja teda z celým reštartom začínam až vo februári. Jednu vec som však stihla ešte pred koncom roka. Jeden z mojich cieľov čo sa materiálnych vecí týka bola zmena čo sa kvantity a kvality týka. Moja skriňa praská vo švíkoch a vo finále nosím aj tak len pár kúskov a to isté aj kabelky a batohy. Preto som sa rozhodla že radšej nakúpim menej a viac kvalitnejšie veci ako neskutočne veľa vecí ktoré aj tak nebudem dlho používať. Preto som si zadovážila dva kúsky ktoré som dostala ako oneskorený vianočný darček od manžela. No chcem na ne spraviť samostatný post. Ďalšou vecou je aj práve chudnutie a zdravšia strava, lenže ja to nemám ako novoročné predsavzatie ale ako pomalý štart po pôrode, keďže by som mohla viac menej začať po 6 mesiacoch. Takže sa môžete tešiť aj na nejaké typy a recepty. Taktiež ak sa mi podarí tak by som rada písala viac recenzii na knihy a možno aj nejaké mama veci a postrehy :) Ďalšou a poslednou vecou bude asi cestovanie aj keď len po Slovensku ale možno tým niekoho inšpirujem :) Dúfam že vy ste začali lepšie nový rok ako ja ale pevne verím že tým že som bola pozitívna ostanem aspoň pozitívne naladená na celý rok. 

Majte sa krásne :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...