20. 2. 2022

Dajana Rodriguez - Bohemian "Cardinal"

 

Ahoj

Ako som Vám písala v predošlom článku, rozhodla som sa pre pár zmien v mojom živote. Prešla som z kvantity na kvalitu. Preto som si aj vďaka manželovi po Vianociach splnila jeden sen. Kto ma pozná dobre vie že som milovníkom kabeliek, batohov, peňaženiek a podobných vecí. Druhý deň po Vianociach som si teda po veľmi dlhom premýšľaní a zvažovaní pre a proti objednala cardholder od Dajana Rodriguez. Jedná sa o kolekciu Bohemian "CARDINAL". No viac sa dočítate nižšie v článku :)


 


Objednávku som sa rozhodla objednať na predajňu do Partizánskeho konkrétne Veľkých Bielic. Od nás z Topoľčian to nie je ďaleko, takže to bolo pre mňa najlepšie riešenie. Platila som vopred a objednávka mala byť vybavená až po novom roku. Mail a smska o vyzdvihnutí mi však prišla ešte pred koncom roka tak sme si naplánovali taký výlet. Keďže sa blížil silvester tak sme si hneď aj nakúpili potrebné veci. Ale k hlavnej pointe. Keďže môj muž vedel že pokukujem po jej kabelkách tak mi po ceste povedal že si môžem kúpiť aj kabelku. Viete si určite predstaviť tú radosť. Prišli sme teda na predajňu kde mali moju objednávku nachystanú. Poviem Vám miestnosť kde mali vystavené produkty bola neskutočne krásna a nevedela som kam sa skôr pozerať. Personál neskutočne milí a bolo vidieť že ich táto práca naozaj baví. Po dlhšej úvahe som si vybrala na začiatok zlatú strednú cestu a vzala som si taktiež z kolekcie Bohemian "CARDINAL" kabelku Ema. No ale k samotným produktom. Do cardholderu dáte 6 kariet do výsuvnej časti, do uzatvárateľnej časti sa vám zmestia 3 karty a ja som tam dala už aj bankovky. Odtieň mám vínový zo zlatým kovaním. Vďaka jeho praktickej veľkosti sa Vám zmestí aj do malej kabelky alebo ľadvinky. Ja som si ho objednala hlavne z dôvodu cestovania. Balení bol v krabičke, malom vrecku alebo teda dustbagu aj keď som si nie 100% istá či aj pri takýchto malých produktoch sa to tak nazýva. Samozrejme aj v darčekovej taške kde boli aj obálky v ktorých sa nachádzalo poďakovanie, nejaké zľavovať kupóny a inštrukcie ako sa starať o výrobok plus teda ešte o akú kolekciu sa jedná. 










 

Čo sa kabelky týka je tak akurát veľká. Ja do nej zmestím cardholder, kľúče, servítky, nejaký balzám alebo lesk na pery a ešte nejaké drobnosti. Materiál je pravá koža. Ja mám retiazku, logo a zámok v striebornej farbe. Vo vnútri kabelky je ešte malé vrecko a retiazka má dĺžku 120cm.



 

Za mňa osobne aj keď to bola vyššia suma tak to bola dobrá investícia. A ako darček som pri odchode dostala ešte kozmetickú tašku. Práve pre toto mám rada niektoré značky, je na nich vidieť že si vážia svojich zákazníkov. 




Samozrejme toto nie je jediná drahšia kabelka ktorú mám, môžete sa tešiť ešte na dva typy odo mňa. Ako som písala veľa vecí chcem tento rok zmeniť, určite Vám aj napíšem nejaké typy a radi.


Krásny koniec februára :) Majte sa krásne :) D.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...