5. 12. 2013

Čo s pleťou v zime?



Dnes som sa Vám rozhodla napísať článok o tom ako sa starám o svoju pleť v zime.



Ráno keď vstanem si tvár umyjem, vysuším a očistím pleťovou vodou Amica.
 Túto značku si určite pamätajú ešte naše mami. Ja osobne mám problematickú pleť a vyskúšala som už veľa pleťových vôd a zatiaľ mi táto najlepšie sedí. Kúpila som ju v DM drogérií asi za cca 1€. Je asi zhruba 5 druhov a ja mám čistiacu na mastnú pleť. Používam ju asi mesiac a moja pleť sa už toľko nemastí. Vonia síce ako alpa alebo pitralón ale má skvelé výsledky.



 Ako ďalší krok si tvár nakrémujem s krémom z Avonu Solutions winter day. Je to hustejší krém. Chráni pleť pred nepriaznivými vplyvmi chladného počasia. Je obohatený o výťažky so zelenej kávy a mandľového oleja. Obsahuje OF20. V Avone bola vianočná akcia denný a nočný krém + kozmetická taštička za zhruba 7,90€. Pleť síce vypadá byť trochu mastnejšia ale sú to skvelé krémy a krásne voňajú.






 Skoro každý človek má po prebudení trochu pripuchnuté okolie očí. Niektorí ľudia to riešia, iným to je jedno. Existuje veľa babských receptov ako napríklad priloženie studených lyžíc na oči alebo vrecúška čierneho čaju. Po pravde určite ma večer pred spaním nenapadne utekať do chladničky a dať tam lyžice a moc čierny čaj nepijem. Riešim to s očným gélom Z Oriflamu Essentials eye gel s kvetom sirôtky a vitamínom E. Je to hydratačný a upokojujúci gél na očné kontúry. Mne osobne po chvíle očné okolie odpuchne. Ale všetko záleží od typu pleti každého človeka.

 
Samozrejme nezabúdam ani na pery. Vždy nosím pri sebe balzam. V zime sú najlepšie balzamy s vitamínmi. Ale ak nemám žiadny taký pri sebe tak použijem aj obyčajný. A rada ktorú snáď každý pozná je: Neoblizovať si pery. Škodí im to a aj nám. Veď kto by sa bozkával s niekým kto má pery ako šmirgel?Asi nikto.






Keď sa mi krém aj gél vstrebá do pokožky môžem sa ísť namaľovať. Nemaľujem sa však každý deň. Všetko záleží od toho kam idem a koľko mám času. Keď idem do práce tak musím vstávať ráno o pol 5tej takže sa maľovať nestíham a určite nemám na to ani náladu. Taktiež aj keď som doma sa nemaľujem. Vtedy si iba vyčistím pleť a nakrémujem si ju lebo si potrebuje moja pleť oddýchnuť. Naopak keď idem niekam do mesta, von alebo má prísť priateľ som v kúpeľni zavretá minimálne hodinu. Asi ako každá baba.

 Večer pred spaním si tvár vyčistím pretože sa cez deň aj potím, som v prašnom prostredí a neviem ešte čo všetko môže byť vo vzduchu. Na vyčistená pleť si nanesiem krém z Avonu Solutions winter night. Obsahuje to isté ako aj ten denný. Zlepšuje schopnosť pleti uchovávať si hydratáciu a zanecháva ju hebkú a pružnú. 







Zhruba dvakrát do týždňa si na pleť nanesiem masku, naparujem sa a rozmaznávam svoju pokožku. Predsa si to zaslúži za to všetko.


To bude na záver asi všetko. Do komentárov mi môžete napísať ako sa staráte o vašu pleť Vy. Budem rada a každý komentár a člen ma poteší. :)


Zatiaľ Pá.

12 komentárov:

  1. Odpovede
    1. určite ho budem muset vyskúšať :) čítala som na neho iba dobré ohlasi :)

      Odstrániť
  2. skvelý blog chceš sa vzájomne sledovať ? → http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krem od avonu može byť dobry pokukavala som po ňom ale mam zatial iny, pekny članok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeje tie pletove vody sa ešte predávajú? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A ja niekedy urobím as podobný článok na blogu! Tú Amicu musím niekedy vyskúšať! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O pleťovej vode Amica počujem prvý krát, ale hneď sa mi zapáčila :o) A ten očný gél ma tiež veľmi zaujal skvelý článok a sledujem ako An Len
    Máš krásny blog :)

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...