12. 12. 2013

Recenzia

Ahoj. 

Dnes som sa rozhodla Vám priniesť svoju prvú recenziu. Ale pekne po poriadku vzorky som dostala od firmy http://www.parfums.sk/. Ich stránka sa samozrejme nezaoberá iba parfumami. Nájdete na nej všetko pre svoju pleť, telo, vlasy, líčenie, zuby a aj všetko čo potrebujete na leto ako opaľovacie krémy a podobne. Ja som sa rozhodla že zrecenzujem tri vône ktoré ma zaujali ako vôňou tak aj flakónmi.


Prvá vôňa ktorú som si vybrala je ESCADA OCEAN LOUNGE. Zaujala ma svojou sviežosťou, ktorá skvele zachytáva pravú letnú idylku. Dočítala som sa že je to už sedemnásta z mimoriadne úspešných limitiek. Je inšpirovaná magickou atmosférou letnej dovolenky, okamihom neskorého letného popoludnia, v ktorom slnko vytvára priestor pre zmyselnosťou nabitú party. OCEAN LONGE hýri sýtosťou ovocných tónov a kvetinových dotykov. 

Zloženie: 

Hlava- hruška, jahoda, slivka, liči

Srdce- mimóza, jazmín, fialka vonná


Základ- vanilka, ambra, drevo

Ak máte radi sladké vône ktoré majú niečo do seba, tak Vám určite odporúčam túto. Jej cena je podľa mňa primeraná. Za 50ml zaplatíte 29,50€, za 100ml 40,10€. Určite to je dobrá investícia ak chcete dlhotrvajúcu voňavku.

Ak chcete intenzívnejšiu vôňu, ktorá Vám dlho vydrží tak si môžete k tejto voňavke zakúpiť aj sprchový gel. Za 150ml zaplatíte 5,60€.

 

TU je link na voňavku 

TU na sprchový gel

A ako ďalšiu som si vybrala vôňu od Roberta Cavalliho s názvom JUST CAVALLI PINK. Podľa mňa je táto vôňa skôr určená pre tie ženy ktoré moc nemusia presladené voňavky.

Je to vôňa plná energie a vitality. Prekvapí a poteší všetkých, ktorý majú a milujú život nabitý energiou. Zvodná vôňa bohatá na odtiene. Neodolateľná ukážka kvetu ibišteka, čistota bielej ľalie, ovocné náznaky broskyňovej šupky. Vírenie úžasných pocitov: vzácnej bulharskej ruže, jemnej zamatovej pivónie a exotickej tiary. Neskôr, celkom neobvyklá zmyselnosť. Vonné bohatstvo ružového dreva, fascinujúca hĺbka sivej ambry, iskrivá intenzita pižma.

Zloženie:


Hlava: ibištek, broskyňa, ľalia


Srdce: ruža, kvet Tiaré, pivonka


Základ: palisander, ambra, pižmo

Ak chcete zlatý stred určite Vám môžem odporučiť túto vôňu. A ak neviete čo máte kúpiť mame alebo nejakej žene v rodine k Vianociam tak táto vôňa je aspoň podľa mňa skvelý darček. Nie je ani dráha za 30ml zaplatíte 14,10€ a za 60ml zaplatíte 19,70€.


TU  je link na ňu

A ako tretiu a poslednú vôňu som si vybrala CURVE CHILL. Bohužiaľ ho momentálne nemajú na sklade. Hneď ako ho budú mať sem dám link. Je to totiž skôr taká dievčenská vôňa. Nie je ani moc sladká a ani moc ťažká. Vonia veľmi sviežo doslova až romanticky. Podľa môjho názoru je skôr určená pre dievčatá v puberte ktoré by to nemali preháňať s ťažkými vôňami, ale to je iba môj názor. Ak ide dievča na prvé rande, do kina, s kamarátkami na nákup a podobne určite by som zvolila túto vôňu.

 

Takže blížime sa ku koncu môjho článku. Určite navštívte túto stránku. Môžem Vám ju iba vrelo odporučiť. Ak si tam niečo zakúpite dajte mi vedieť čo a ako ste s tým spokojné ja budem iba rada.


Ďakujem každému kto si klikne na môj blog a o pár dní som tu s ďalším článkom.


Zatiaľ Pá.

 

 

4 komentáre:

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...