2. 12. 2013

Jesenný TAG

Máme tu koniec jesene a tak som sa rozhodla spraviť tento TAG :)

Tu máte pár otázok a odpovedí :)

1. Obľúbená vôňa sviečky?

Určite pomarančová a vanilková. Mám rada sladké vône a tieto dve to úplne spĺňajú.

2. Káva, čaj, alebo horúca čokoláda?

Nakoľko som chorá tak teraz pijem strašne veľa čaju. Ale občas si dám aj čokoládu alebo kávu ale to skôr v práci :)

3.Tvoja najkrajšia jesenná spomienka?

Moc krásnych spomienok na jeseň nemám lebo buď pršalo alebo bola zima. Ale tak určite medzi najkrajšie jesenné spomienky patrí romantická prechádzka s priateľom.

4.Ktorý make-up trend preferuješ? Tmavé pery alebo výrazné linky?

Určite tmavé pery.

5.Aký máš najteplejší sveter/mikinu?

Ja som skôr mikinový typ takže mám mikinu. Najteplejšiu mikinu mám z New Yorkeru a stála ma zhruba do 20€.

6.Čiapka alebo šál?

Keď je zima tak oboje.

7. Aká je tvoja obľúbená jesenná vôňa?

V poslednej dobe som si obľúbila dve vône. Prvá je z Oriflamu zn. Divine. Je to taká stredná cesta a stojí okolo 25€ ale dá sa kúpiť aj v zľave. A tá druhá je z kolekcie Playboy s názvom Play in Pin up ktorá stojí cca od 8€ ale ja som ju zohnala v DM-ku v zľave za 2€ :D













8. Obľúbený lak na nechty?

V poslednej dobe som si obľúbila lak na nechty z radu Essence nail art special effect fialovej farby. Páči sa mi ako sa pekne na svetle trbliece :D A zbožňujem fialovú farbu :)

Tak to by bolo asi všetko :) Ak sa Vám článok páčil tak som rada :)

Ak chcete nejakú recenziu alebo článok tak mi to dajte do komentáru a ja sa to pokúsim splniť.

Zaťiaľ Pá. :)

1 komentár:

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...