26. 12. 2013

Čo som dostala na vianoce :)


Podľa názvu si môžete domyslieť o čom bude tento článok. Tento rok som asi poslúchala alebo čo lebo som toho dostala pomerne dosť. Takže začneme. 




Ako prvý darček Vám chcem ukázať šálku s mojou obľúbenou skupinou Avenged Sevenfold – Hail to the King. Túto skupinu počúvam ale 2 a pol roka. Je to moja najobľúbenejšia skupina. Ich texty sú úplne skvelé a inšpiratívne. Ďalej tu mám set Yves Rocher s vôňou kakao – malina. Set obsahuje sprchový gél, krém na ruky a tekuté mydlo na ruky. Má to krásne balenie a nádhernú vôňu. K týmto dvom darčekom som dostala gumičky Papanga. Tieto darčeky som dostala od kamarátky Nati. 








Od krsného som dostala paletku 4 očných tieňov. Je tam biela, taká ružovo – fialová, fialová a tmavo fialová. Od babky a dedka som dostala Fa mydlo – Mystic moments, vôňa bambuckého masla a kvetu mučenky (marakuje) a časopis Eva kde bol diár na rok 2014 (už v ňom mám aj zapísané nejaké témy na blog).
Od brata som dostala mydlo Palmolive – Indulging delight med a mlieko.








Od mami a nevlastného otca som dostala kontúrku na oči striebornej farby, farbu na líčka odtieň číslo 2, voňavku Bi – es – Sexy girl je to veľmi sladká a krásna vôňa.  Ďalej som dostala tmavoružové dlhšie tričko zn. Orsay, modrobiele pásikové tričko s ¾ rukávmi ktoré sú na ramenách nariasené zn. Fishbone, tmavozelený sveter s netopierím strihom a ¾ rukávmi ktorý je skôr vhodný na jar a jeseň alebo chladnejšie letné večeri, ružovočierny sveter na gombíky, šatku, bledomodré baleríny zn. Pep Step a postavičku Barta. 











A od priateľa som dostala knihu od Enje Ručkovej – Očistný debakel a anjela ktorý svieti a mení farby. 









Tento rok sa Vianoce celkom vydarili až na to počasie. A ako ste sviatkovali vy??? Čo ste si našli pod stromčekom??? Budem rada keď mi to napíšete do komentára. O pár dní som tu opäť s ďalším článkom.


Zatiaľ Pá.

4 komentáre:

  1. Super článok!! Ja som ho chcela robiť všera, len bolo zlé svetlo, ale dnes snád bude!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) ja som ho chcela robiť ešte 25 ale bola som začítaná :)

      Odstrániť
  2. skupina mi nič nehovori teda:) ale ta vôňa kakao a maliny musia krasne voniať:)mňam

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to skôr taka rokovejšia skupina takže ak nepočúvaš taky štýl tak ju poznať nebudeš :) a tá sada krásne voňia určite spravím na ňu recenziu mám aj nejaké vzorky od nich :)

      Odstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...