26. 1. 2014

Inspiration



 Ahoj.

V poslednej dobe moc nestíham, cez týždeň pracujem a nič potom nestíham. Mám už pár článkov ktoré by som chcela napísať len toho času je menej. Mám aj na FB stránku ktorú by som chcela rozbehnúť a bola by som rada keby ste dali like. Ak máte nejaké otázky môžete mi napísať na mail alebo Ask.fm. Dnešní článok bude skôr inšpiratívni. Na nete máte veľa outfitov a ja som sa rozhodla vybrať 15 najlepších podľa mňa. Môžeme začať.




















  
A najlepší pre mňa <3



Dúfam že sa Vám outfity páčia a o pár dní som tu zas s novým článkom.

Zatiaľ Pá.

4 komentáre:

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...