2. 1. 2014

Novoročné predsavzatia =)

 
 
Ahoj
Dnes som sa Vám rozhodla napísať článok o novoročných predsavzatiach. Asi každý z nás si dáva každoročne nejaké to predsavzatie, ktoré aj tak nesplní. Ja som si ich dala tento rok neúrekom. Ale v podstate ak by som ich mala zhrnúť do jedného tak mi s toho vyplýva že sa chcem zmeniť a hlavne chcem byť lepší človek. Chcem všetkým naokolo dokázať že som iná. A že viem čo chcem. Dúfam že sa mi to podarí, tak mi držte palce. A vy mi tiež môžete napísať do komentárov aké máte novoročné predsavzatia budem rada.




Zatiaľ Pá.

1 komentár:

  1. nikdy som si nedavala žiadne novoročne predsavzatia, moj nazor je že keď chceš niečo zmeniť možeš začať hocikedy nie len od noveho roku:))

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...