4. 8. 2014

Čelenkománia :)



Ahoj

Začína sa nám nový týždeň. Ten môj sa po pravde moc dobre nezačal, v práci sa mi vôbec nedarilo, som nejaká prechladnutá a k tomu všetkému ešte toto počasie. Jednoducho hrôza. Prišla som domov unavená a nič sa mi nechcelo tak som si na chvíľu pospala. Keď som sa prebrala spravila som si kávu a rozhodla sa napísať článok. Dnes vám chcem napísať o spolupráci so stránkou Eshopstore.sk. Na stránke som si vybrala dve krásne čelenky a ako poďakovanie som dostala náramok.




Ako prvú tu mám obyčajnú červenú čelenku Tail. Táto čelenka ešte ale nie je dostupná, tak si musíte na ňu ešte počkať :) Čelenka je z polyestru a syntetickej kože. Čelenka má 50cm v normálnom stave, samozrejme natiahne sa nakoľko je spojená pružnou gumou. Šírka je 1cm a je samozrejme červenej farby. Ak máte obyčajní účes táto čelenka ho zaručene oživí. Cena bude 3,50€.





Ako ďalšiu tu mám čelenku Margaret. Čelenka má 6 farebných prevedení a ja som si vybrala smotanovo fialovú. Ak máte radi leto a kvety určite vám ju odporúčam. Mňa osobne zaujala s toho dôvodu že vypadá veľmi romanticky a dievčensky :) Taktiež je spojená gumou takže sa natiahne. Skvelo sa hodí k rozpustením vlasom a šatám. Jej cena je 3,90€.

  

A nakoniec tu mám milí, jemní ružoví náramok. Po pravde pred istým časom som moc ružovú farbu nemala rada, ale v poslednej dobe jej prichádzam na chuť. Ale určite by ste ma nevideli celú v ružovom ako Barbie :D Ja zostanem predsa len verná mojej obľúbenej fialovej farbe.







A čo vy? Poznáte túto stránku? Ak nie určite sa na ňu bežte pozrieť, majú veľa krásnych doplnkov od výmyslu sveta. Držím palce v novom týždni a školáci užite si posledný mesiac prázdnin.
Zatiaľ Pá.




1 komentár:

  1. Čelenky sú veľmi pekné, ja si takéto veci objednávam zo zahraničia.

    Na mojom blogu práve prebieha narodeninová giveaway budem rada ak sa zúčastníš a samozrejme pozvaný sú aj tvoji čitatelia. :-)
    http://bar-bor-ka.blogspot.sk/2014/08/birthday-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...