29. 8. 2014

Kráľovná noci



Ahoj.

Dnes vám chcem niečo málo napísať o parfumu ktorý som si obľúbila. Je jemní no zároveň intenzívni. Môžete ho nájsť na stránke harmonynature. Z parfumov essens si môžete vybrať podľa znamenia. Som v znamení blíženca tak na mňa spadajú 3 druhy vône, W103, W123 a W128. Podľa zloženia som si vybrala W128.



V popise je: Nesmierne zaujímavá, tajomná vôňa s čarovnými účinkami jamajskej „Kráľovnej noci“.

Zloženie: Hlava - kvet albízie, listy mandarínky
                 Srdce - kvet pomaranča, kvet kaktusu „Kráľovna noci“, jazmín, ruža
                 Základ - santalové drevo, fazule Tonka, vanilka







Na výber máte zo 1,5ml vzorky, 15ml parfum, 50ml parfum, sprchový gél, telový balzam a parfumový set. Ja mám 15ml parfum, stačia dve streknutia a vôňu cítite všade okolo seba. Je ideálni ako na leto tak aj na zimu. Ceny sú rôzne, záleží od veľkosti a čo si objednáte. Cena 15ml parfumu je 8,50€ a ak ste členom essence tak iba 6€. Na stránke harmonynature máte 40 dámskych a 20 pánskych parfumov. Určite si vyberiete.

Máte aj vy skúsenosť s týmito parfumami alebo so stránkou harmonynature? Ak áno tak mi určite nechajte komentár.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...