31. 8. 2014

Mladá a nadaná



Ahoj.

Dnes som si pre vás pripravila článok o mladej slovenskej bloggerke. Určite ju mnohí poznáte ako Bibi Brooks. Ja osobne ju sledujem už dlhšiu dobu a vidím že sa stále zlepšuje, ako kvalitou článkou tak aj fotiek. Má len 16 a už má 6202 likov na stránke Everyday Inspiration a 116 čitateľov na blogu. Tak som sa rozhodla ju pre vás vyspovedať.



1. Ahoj Bibi ako sa máš?

čauko, mám sa super! :)

2. Čo hovoríš na toto leto? 
Počasie ma celkom sklamalo, ale toto leto patrí medzi moje najlepšie a najkrajšie, a myslím, že sa tak rýchlo nezopakuje. úžasné zážitky mám z neho + veľa nových ľudí som spoznala! :)


3. Prečo si začala bloggovať?
Pretože som to chcela skúsiť, chcela som zdieľať svoje pocity a názory s inými babami.

4. Ako vzniklo meno Bibi Brooks? 
Bibi - Bibiána, a priezvisko mi k tomu pasovalo :) 


5. Vo veľa článkoch si spomenula zmenu štýlu. Podarilo sa ti to? 
Hm, ked' si porovnám svoj štýl pred rokom a teraz, myslím, že sa zmenil, ale stále nie som veľmi s tým spokojná, často krát sa v niektorých veciach necítim moc pohodlne ale nosím ich a to nie je správne....

6. Čo škola?
Škola pohoda, akurát tento rok bude asi dosť náročný takže chcem zabrať :)

7. Veľa ľudí ťa pozná ako adminku EI. Plánuješ v stránke ďaľej pokračovať?
Pravdaže áno, stránka to je proste neodmysliteľná časť mňa, akurát teraz na ňu nemám moc
času...Ale to sa napraví:)

8. Aký hudobní štýl ti je najbližší?

Neviem ho opišať, počúvam hocičo čo sa mi páči, nemám nejaký vyhradený štýl, zatiaľ :)

9. Už sa stalo že ťa niekto na ulici spoznal a oslovil ťa?

No stalo sa mi, že ma spoznali, a potom neskôr napísali do správ, že ma videli, dokonca sa jedna super baba chcela so mnou odfotiť ale nestíhala bus.. to bolo také milé :)

10. Plánuješ aj zmeny na blogu?

Zatiaľ asi nie, som spokojná, akurát sa chcem viac orientovať na nejakú oblasť.

11. Ako budeš pokračovať v blogu počas školy?

Asi ako doteraz, nemám s tým problém, mám nejaké rozpísané články dopredu takže žiadny problém :)

12. Aké články najradšej robíš? A aké najradšej čitaš?

Najradšej píšem asi o mojich pocitoch a podobne, to ma baví :) ..A najradšej čítam články typu - New In, Shopping a podobne :) 

13. Robíš si dizajn blogu sama?

Áno robím :)

14. Máš teraz nejaké spolupráce?

Mám :)

15. Na čom fotíš? A kďe upravuješ?

Ak myslíš aký foťák mám, tak mám zrkadlovku Nikon eos 600D :) .. Fotky moc neupravujem, ale keď' treba tak buď' v klasických ako ipiccy, alebo picmonkey :)

16. Najlepší relax podľa teba?

Keď' sa môžem kdesi kde je ticho uchýliť s knihou... Alebo pri fotení v prírode, či prechádzky so psom! :)

17. Si od niečoho závislá?

Od zvierat, fotenia a kníh.. najväčšie závislosti... :)

18. Kam do budúcna plánuješ ísť
 Fúha, to je ešte ďaleká budúcnosť, takže neviem :)


19. Urobíš aj nejaký zraz fanúšikov tvojej stránky a blogu?
Hmm, nie , to by nemalo význam, nie som slávna ani nič, a pravdepodobne by som prišla len ja :) :D

20. Čo by si odkázala svojim čitateľom?

že vás nekonečne zbožňujem, za to akí ste úžasní, že ma dokážete podporiť. Bez vás by to proste význam nemalo! :) Snažím sa stále zdokonaľovať, aby články a fotky a vôbec aj celý blog bol lepší! :) Vďaka!



A teraz nejaké fotky z jej tvorby:







Tu ju môžete nájsť:


Ďakujem Bibi za rozhovor. Prajem jej veľa úspechov v škole, v živote a v bloggovaní.
Ak si myslíš aj ty že je tvoj blog dobrí, tak mi napíš bud na mail dara.petrovicovamail.com alebo na fb stránku.

Peknú nedeľu.


4 komentáre:

  1. Pekný rozhovor. Na mojom blogu prebieha práve giveaway. Budem rada, ak sa zapojíš :))

    http://thebeautyworldbysima.blogspot.com/2014/09/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,nominovala jsem tě na Liebster Award-TAG všechny věci ohledně toho máš na mém blogu.
    http://kaktusandmouli.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ešte som o nej nepočula, ale určite k nej zavítam! :).
    krásny článok!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...