25. 8. 2014

Tričko s mojou potlačou part2



Ahoj.

Opäť sa vám hlásim s článkom. Dnes to bude pokračovanie na článok v ktorom som vám písala o spolupráci so shirtinatorom.


 Spolupráca sa vyvíjala veľmi kladne. Najskôr mi prišiel mail o tom že moja zásielka je vo výrobe. V ďalšom o dokončení a o poslaní zásielky. Dnes ráno mi prišla sms-ka že mi v priebehu dňa privezie kuriér balík. Celý deň som teda čakala až som sa dočkala :) Balík mi prišiel v hnedej obálke. Keď som ju rozbalila tak na mňa vykuklo krásne biele tričko zabalené v celofáne v ktorom bola lístok s logom Shirtinator a návod na pranie.

Tu sú fotky: 












Dúfam že sa vám moje tričko páči. Stránku Shirtinator vrelo odporúčam som nesmierne spokojná. A ďakujem za spoluprácu. A čo vy máte nejaké skúsenosti s touto stránkou Shirtinator? Ak hej tak mi dajte do komentára vedieť. Na dnes to bude všetko, tešte sa na ďalší článok. A fotku v tričku pridám na svoj instagram. 

Želám pekný týždeň. Pá  

2 komentáre:

  1. Ahoj,
    pozývam Ťa ku mne na blog na GA
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/08/giveaway-nr2.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa už dlhšie lákalo si od nich dať urobiť tričko, len sa proste neviem rozhodnúť čo by som tam chcela mať :D
    SPONKABOB

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...