19. 8. 2014

Tričko s mojou potlačou :)



Ahoj.

Dnes by som vám chcela napísať o svojej spolupráci so stránkou Sirtinator. Ako každý, aj ja mám veľmi rada tričká. Som posadnutá hudbou a keby si chcem kúpiť tričká všetkých mojich obľúbených skupín tak asi zbankrotujem :D Keď som objavila stránku Shirtinator zostala som nadšená. 





Mohla som si vytvoriť vlastné tričko s potlačou akú chcem. Tak som sa pustila do toho. Premýšľala som čo konkrétne by som na tričku chcela mať. Majú naozaj široký výber, ako tričiek tak aj motívov a nápisov.  Samozrejme ako správni fanúšik som si zvolila logá 3 mojich najobľúbenejších skupín. Keď som už mala logá vybraté pustila som sa do výberu trička a farby. Vybrala som si biele tričko s čiernym lemom.   




Pekne som pod seba uložila logá a pokračovala v práci so stránkou Shirtinator. Samozrejme ak nemáte vybratí motív, fotku či nápis tak si môžete vybrať aj motív zo stránky, majú naozaj veľký výber.

Tu je môj návrh: 


 Zhrnutie:


So stránkou Shirtinator sa pracuje veľmi ľahko. Postup nie je vôbec komplikovaný. Stránka má veľmi pekný dizajn a ukážu sa vám aj návrhy iných kupujúcich ako inšpirácia. Máte naozaj z veľkého výberu či už tričiek, mikín alebo darček produktov či už pre deti, ženy, mužov.

Takže vám ju určite odporúčam. A tešte sa na ďalší článok keď mi príde tričko. A čo vy máte skúsenosť s touto stránkou? Ak hej napíšte mi do komentára ako ste boli spokojní. Tešte sa o pár dní na ďalší článok.

Zatiaľ Pá.

1 komentár:

  1. Ako Darinká ..... tým tvojím vkusom si si ma získlala, hlavne A7X :33333333 dávam rozhodne follow !!! :) http://ourpinkhell.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...