17. 11. 2014

Bellinda



Ahoj.

V prvom rade sa vám chcem poďakovať za 5000 vzhliadnutí môjho blogu.

Dnes vám chcem predstaviť stránku BELLINDA. Nájdete tu dámske, pánske a detské prádlo.  Keď si kliknete na  úvodnú stránku tak na vás vyskočia rôzne kategórie. Ďalej sa vám tam ukáže: Doprava zadarmo na všetko! Pri objednávke nad 50€. 126 druhov tovaru skladom expedujeme do 3 pracovných dní. 5850 zákazníkov u nás nakupuje, ale Vy ste prvý v poradí J a ešte tam je okienko kde sa vám ukazujú rôzne reklamy na ich tovar.






A teraz prejdeme k tovaru ktorý som si vybrala.






 


Ako prvú tu mám košieľku: Feminine Comisole

Popis: Dámska košieľka vyrobená z vysoko kvalitnej bavlny s čipkovaným výstrihom na atraktívny vzhľad. Máte na výber z 3 farieb: čierna, biela a černicová. Ja som si vybrala černicovú vo veľkosti L.

Cena: 9,51€

Košieľka je na dotyk z príjemného materiálu. Neškriabe, nepára sa a po opraní nestratila tvar a neroztiahla sa. Hlavne mi zakryje kríže.











A ako ďalšie tu mám pančušky: Thermo Tights


Popis: Uchovávajú teplotu vďaka unikátnemu vláknu Meryl Nexten a udržujú Vaše nohy v príjemnom teple.  Perfektne sedia vďaka použitiu vlákna Lycra.
Taktiež sú na výber z 3 farieb: čierna, tmavo hnedá a temná modrá. Ja ich mám v temnej modrej vo veľkosti L.

Zloženie: PH 89% PA, 10% EL (lycra), 1% CO (guset)

Cena: 7,90€

Zatiaľ nebola až taká veľká zima, takže v nich bolo celkom teplo.










 

Dúfam že vám do budúcna ešte prinesiem článok o tejto skvelej firme. A čo vy? Máte skúsenosť s touto stránkou? Budem vďačná za každý komentár, vzhliadnutie či odber.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...