4. 11. 2014

Pod šatami



Ahoj.
Dnes vám chcem predstaviť stránku podsatami.eu. Určite ste už aj vy zažili tie dni, keď ste behali z obchodu do obchodu s tým že potrebujete nejakú vec. Či už oblečenie, doplnky alebo kabelky. Ak hej tak na tomto e-shope nájdete všetko. Ak si nie ste istý nakupovaním cez internet a bojíte sa toho že netrafíte veľkosť, tak len jednoducho kliknete na lištu veľkostná tabuľka a je po probléme. Váš nákup vám prinesie UPS kuriér a cena je ak  máte nákup do 50€ tak 3,50€ a ak máte nad 50€ tak zadarmo. Objednávku vám odošlú do 2 pracovných dní ak je na sklade, ak nie je tak odoslanie trvá zvyčajne do 10 dní. Dosť bolo ale môjho kecania.

Ja som si vybrala na zrecenzovanie body s dlhým rukávomvo farbe dark violet2. Veľkosť XL (nepatrím práve k tým najštíhlejším a nehanbím sa za to).








Popis: Výrobca GAIA- značky VESTIVA! Pre ženy, ktoré ocenia pohodlie. Pohodlné na tele, príjemný dotyk viskózy! Módne jemné priliehajúce k telu. Dlhý rukáv, okrúhly výstrih. Pohodlná spona v rozkroku.

Zloženie: 89% viskóza, 8% elastan, 3% polyamid

Cena: 16,04€

Popis  vôbec neklame. Materiál je príjemný na dotyk. Nič ma neťahá ani neškriabe. Farba je krásna tmavofialová. Som nadmieru spokojná.
Určite vám tento e-shop odporúčam. Máte aj vy s ním skúsenosti? Budem rada ak mi napíšete svoje názory do komentára.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...