2. 11. 2014

TAG- 7 smrteľných hriechov knihomoľa



Ahoj.

Nakoľko zbožňujem knihy, tak som sa rozhodla pre vás spraviť tento TAG. Tak sa môžeme pustiť do toho.

1.Chamtivosť

Akú najdrahšiu a najlacnejšiu knihu doma máš?
Keď kupujem knihy tak na cenu nepozerám ale najdrahšia asi okolo 15€ a najlacnejšia asi okolo 2,50€.

2.Hnev

Aký autor u teba vyvoláva zlosť?
Nie je konkrétny autor ktorý by ma nahneval. Skôr ma vie nahnevať keď má kniha divný koniec alebo jedna z hlavných postáv zomrie.

3.Pažravosť

Akú knihu si bez milosti hltala zas a znova?
Určite knihy od Enje Rúčkovej, Harry Potter a knihy z detstva.

4.Lenivosť

Akú knihu si kvôli lenivosti zanedbala?
V poslednej dobe ich je veľa, ale ani nie tak pre lenivosť ako pre málo času.

5.Pýcha

O akej knihe hovoríš aby si vypadala ako inteligentní knihomoľ?
Šlabikár šťastia, tajomstvo a knihy podľa skutočnosti.

6.Žiadostivost

Aké vlastnosti si najviac ceníš na mužských a ženských postavách?
Ich sebavedomie, ctižiadostivosť a obetavosť.

7.Závisť

Aké knihy by si si priala ako darček na Vianoce?
Mám spravení zoznam kníh, takže určite nejakú knihu z neho.

Dúfam že sa vám TAG páčil. Budem rada ak mi napíšete vaše odpovede do komentára alebo ak ste robili aj vy tento TAG tak mi dajte link na neho. Rada sa naň pozriem.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...