16. 2. 2015

Korálkove náramkovo-písmenkovo



Ahoj.

Ak sledujete môj instagram tak ste si mohli všimnúť že som prednedávnom pridala fotku písmenkového náramku. Momentálne sú tieto náramky top. Určite ich veľa z vás má a nosí ich z radosťou. Dnes vám chcem predstaviť stránku z ktorej náramok mám.

Túto stránku som objavila na facebooku pod názvom Korálkovénáramkovo – písmenkovo.


Samozrejme že je veľa ďalších stránok ale mne sa táto zapáčila. Cena náramku je 5€ čo si myslím že je asi všade taká. Na stránke môžete vidieť aj rôzne súťaže, akcie ako napr. 2 + 1 alebo pri nákupe nad 25€ si môžete vybrať náramok podľa vašich predstáv. Peniaze posielate buď prevodom na účet alebo je možná aj dobierka to už záleží na vás. Ja som si dala spraviť náramok s nápisom stay <3 strong. 


V poslednej dobe sa mi moc nedarí čo sa súkromného života týka, preto som si aj zvolila tento nápis. Túto stránku vám určite odporúčam. Pani ktorá tieto náramky vyrába je veľmi milá a rada vám odpovie na všetky otázky. A nápis na náramku je už len na vás, buď si popustíte uzdu fantázii alebo si tam môžete dať meno niekoho z vašej rodiny, vašej lásky alebo svoje.

Máte aj vy tieto náramky alebo si myslíte že je to gýč? Užite si toto krásne počasie :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...