20. 2. 2015

Krásne šperky za nízke ceny



Ahoj

Pred pár dnami sa mi naskytla spolupráca s portálom Nízka cena. Na tejto stránke sú rôzne šperky, slnečné okuliare, domáce potreby a dokonca tu majú aj potreby pre rybárov. Ak odoberáte môj IG tak ste si mohli všimnúť že som tam pridala fotku prsteňa ktorý mám s tejto stránky. No a keď sme pri tých sociálnych sieťach tak si môžete na FB „olajkovať“ stránku nízka cena a budete mať prehľad o ich akciách, najnovšom tovare a samozrejme aj súťažiach ktoré majú.



Teraz vám ukážem moje 3 produkty ktoré mám.

Ako prvú som si vybrala  Postriebrený náhrdelník Double Heart

O náhrdelníku si môžete prečítať:
Parametre retiazky:
materiál: postriebrená zliatina,
dĺžka je 45,5 cm,
hrúbka 4 mm,
váha cca 11 g.

Parametre prívesku:
šírka cca 24 mm, 
výška cca 24 mm, 
hrúbka cca 5 mm,
váha cca 4,5 g.

Belenie obsahuje:
1x retiazku,
1x prívesok.

Tento produkt je bižutéria. Pre dlhšiu životnosť sa prosím Vás vyhnite jeho kontaktu s vaňou, nenoste ho počas spánku, športu, pretože by sa mohol poškodiť. Vyhnite sa jeho kontaktu so šampónom, parfumami, kyselinami, mliekom, chlórom. Pre zachovanie ich lesku by ste ich mali leštiť s handričkou s vrstvou srsti.

Odtiene farby na obrázkoch sa môžu mierne líšiť od skutočnosti, vzhľadom na druh fotoaparátu a osvetlenie snímaného objektu.

Cena: 7€

Na prvý pohľad sa vám retiazka zdá byť ťažká, ale zdanie klame. Je veľmi pekná, ľahká a farbu a tvar má presne taký istý ako na obrázku. Retiazka je veľmi pekne poprepletaná, je nezvyčajná a na zapínaní máte taký malý ploský pliešok kde máte vyryté číslo 925. Chcela som vám to aj zblízka odfotiť lenže mi nechcel zaostriť foťák. Už by to chcelo nejaký nový aby boli fotky kvalitnejšie.






Ako druhú vec tu mám spomínaný masívnypostriebrený prsteň Lady of Hearts

O prsteni si môžete prečítať:  

Parametre:
- materiál: postriebrená zliatina,

- šírka prsteňa cca 21 mm,
- veľkosť je nastaviteľná,
- váha: 12 g.


Tento produkt je bižutéria. Pre dlhšiu životnosť sa prosím Vás vyhnite jeho kontaktu s vaňou, nenoste ho počas spánku, športu, pretože by sa mohol poškodiť. Vyhnite sa jeho kontaktu so šampónom, parfumami, kyselinami, mliekom, chlórom. Pre zachovanie ich lesku by ste ich mali leštiť s handričkou s vrstvou srsti.

Odtiene farby na obrázkoch sa môžu mierne líšiť od skutočnosti, vzhľadom na druh fotoaparátu a osvetlenie snímaného objektu.

Povrchová úprava:
postriebrený
Druh zdobenia:
s kamienkami
Farba kamienkov:
krištálová 

Cena: 5€

S výberom prsteňov mám veľký problém pretože mám veľkosť prsta 53 a ako všetci dobre vieme tak veľkosti sú 52 alebo 54. Priateľ mi musel dávať robiť zásnubák presne na mieru a aj tak ho nemôžem nosiť lebo mám naň alergickú reakciu, takže si moc prstene nekupujem. Pri tomto prsteni je výhoda že je samo nastaviteľní. Takže ak máte problém s veľkosťami tak ako ja tak vám ho odporúčam. Po čase uvidím či aj pri pravidelnom nosení budú kamienky držať. Samozrejme aj na ňom je číslo 925 a ak sa vám nepáči v striebornej farbe tak ho na stránke nájdete aj v zlatej.





No a ako poslednú vec tu mám postriebrenénáušničky Volcanic Rose.

O náušničkách si môžete prečítať: 

Parametre náušníc:
materiál: postriebrená zliatina,
výška 13,5 mm,
šírka 13,5 mm,
hrúbka 5,3 mm,
váha jednej náušnicky 2,6 g.

Belenie obsahuje:
1x pár náušníc.

Tento produkt je bižutéria. Pre dlhšiu životnosť sa prosím Vás vyhnite jeho kontaktu s vodou, nenoste ho počas spánku, športu, pretože by sa mohol poškodiť. Vyhnite sa jeho kontaktu so šampónom, parfumami, kyselinami, mliekom, chlórom. Pre zachovanie ich lesku by ste ich mali leštiť s handričkou s vrstvou srsti.

Odtiene farby na obrázkoch sa môžu mierne líšiť od skutočnosti, vzhľadom na druh fotoaparátu a osvetlenie snímaného objektu.

Cena: 4,90€

Náušničky majú krásny tvar, sú ľahké a vhodné na oslavy ale aj bežne nosenie. Nimi nič nepokazíte. Majú klasické zapínanie a aj cena je dobrá.






Tak čo páči sa vám táto stránka? Máte s ňou nejaké skúsenosti? 

Želám vám pekný víkend :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...